امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13088 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نصب بزرگترین پل عابر قوسی تهران در منطقه 15

خبرایران: معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 از اجرای عملیات فوندانسیون و نصب پایه بزرگراهی بزرگترین پلهای عابر قوسی تهران در محور بزرگراهی امام رضا(ع) خبر داد.
نصب بزرگترین پل عابر قوسی تهران در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، رحمان پارسا با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به جمع آوری میله ها در بزرگراه امام رضا(ع) و نصب نیوجرسی در این محور، نیاز به نصب پلهایی بدون پایه وسط در این بزرگراه بود که عملیات اجرای 4 پل قوسی در این محور به طول تقریبی80 متر در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی این پلها در 4 نقطه از محور بزرگراهی امام رضا(ع) شامل سه راه سیمان، مقابل کمپ افاغنه، بازارگل و پمپ بنزین اجرا می شودکه در حال حاضر عملیات فوندانسیون و نصب پایه در دو طرف بزرگراه در هر 4 پل اجرا شده و عرشه مربوط به پل سه راه سیمان نیز نصب شده است.

پارسا با اشاره به اینکه پل قوسی سه راه سیمان تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد، افزود: سه پل دیگر نیز در سال آینده تکمیل و به بهر برداری خواهد رسید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب