امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13101 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فرح‌ناز رافع خبرداد؛

رونمایی از دستور‌العمل وقف جمعیت هلال احمر/مشارکت500 خیر در طرح باران مهربانی ویژه تامین سلامت غذایی زنان باردار

خبرایران: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در هشتمین آیین نکوداشت خیرین، داوطلبان و واقفان جمعیت هلال احمر از دستور‌العمل وقف جمعیت هلال احمر رونمایی می‌شود.
رونمایی از دستور‌العمل وقف جمعیت هلال احمر/مشارکت500 خیر در طرح باران مهربانی ویژه تامین سلامت غذایی زنان باردار

به گزارش خبرایران، فرح‌ناز رافع، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اعلام خبر برگزاری هشتمین آیین نکوداشت خیرین، داوطلبان و واقفان جمعیت هلال احمر، گفت: در این آیین از 700 نفر از داوطلبان، خیرین و واقفان جمعیت هلال احمر تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دستورالعملی درخصوص املاک و مستقلات وقفی نداشته‌ایم، عنوان کرد: در هشتمین آیین نکوداشت خیرین، داوطلبان و واقفان جمعیت هلال احمر از  دستور‌العمل وقف جمعیت هلال احمر رونمایی خواهد شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به رونمایی از باشگاه داوطلبان جمعیت هلال احمر در روز دوشنبه، 30 آذرماه نیز گفت: افرادی که عضو باشگاه داوطلبان هلال احمر شوند، می‌توانند از  تخفیفات ویژه بیمه، فروشگاه‌ها و ... استفاده کنند.

وی به نامگذاری طرح باران مهربانی به نام «سلامت غذایی زنان باردار» اشاره کرد و گفت: 500 زن باردار نیازمند از سوی جمعیت هلال احمر در سراسر کشور شناسایی شده‌اند که در این راستا، امنیت غذایی آنها توسط خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر تامین خواهد‌ شد.

به گفته رافع، 500 خیر در طرح باران مهربانی ویژه تامین سلامت غذایی زنان باردار با جمعیت هلال احمر مشارکت خواهند داشت تا پس از تامین اعتبارات لازم از سوی خیرین، سبدهای غذایی به دست زنان باردار نیازمند برسد و هر خیر می‌تواند با مشارکت یک میلیون تومان برای تامین سبد غذایی زنان باردار نیازمند در مدت 9 ماه مشارکت کند.

یادآور می‌شود، جمعیت هلال احمر هزینه سرویس سیسمونی نوزادان را در زمان زایمان زنان باردار نیز تقبل خواهد کرد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب