امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13153 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دبیر دبیران شورایاران منطقه 22:

خواستار توجه ویژه شورای شهر تهران به منطقه 22 هستیم

خبرایران: اصغر قدیمی دبیر دبیران شورایاری منطقه 22 ، در جلسه با جدیدی عضو و معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران خواستار توجه ویژه شورای شهر تهران به این منطقه شد.
خواستار توجه ویژه شورای شهر تهران به منطقه 22 هستیم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، برگزاری جلسه با دبیران شورایاری محلات 12 گانه منطقه 22 از جمله برنامه های جدیدی در این منطقه بود. ابتدا قدیمی دبیر دبیران شورایاری این منطقه خواستار بودجه ویژه برای پروژه های فرا منطقه ای شد تا امکان ارایه خدمات ویژه هم بیش از پیش مهیا شود.

اکبر زاده دبیر شورایاری محله شهید باقری نیز اظهار داشت که : "شهرداری تهران بزرگترین ریسک ممکن را انجام داده است ، هیچ سازمانی در کشور همچون شهرداری به سمت پاسخگویی شفاف برای ذینفعان نرفته و بطور مستقیم و رو در رو با مخاطبان ارتباط برقرار نموده است. و مسلماً با حجم خواسته های فراوانی رو به رو است .در منطقه 22 ، بیست و پنج سازمان خدمات رسان وجود دارد ولی در واقع فقط شهرداری منطقه 22 پاسخگوی شهروندان است."

جلیلی دبیر شورایاری محله هوانیروز نیز بیان داشت که : " تا بحال هیچ وقت پشت در اتاق مولایی شهردار منطقه معطل نمانده ایم.شهروندان ما همه چیز را از شهرداری می خواهند و شهرداری نیز پاسخگو است.لذا توقعات نیز بالا رفته است و ناگزیر شهردار منطقه از آبرویش خرج می کند تا کارها پیش برود، منطقه 22 منطقه نمونه است لذا از لحاظ بودجه بندی نیز می بایست بصورت نمونه دیده شود."


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب