امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13155 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۹:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همگام با ششمین روز ثبت‌نام مجلس؛

بیش از ۸ هزار نفر ثبت نام کردند/ ثبت نام چهره‌های سیاسی و ورزشی

خبرایران: در ششمین روز ثبت نام انتخابات مجلس تا ساعت ۱۶، بیش از ۸ هزار داوطلب ثبت نام کردند که ۵۳۲ نفر از آنان نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی هستند.
بیش از ۸ هزار نفر ثبت نام کردند/ ثبت نام چهره‌های سیاسی و ورزشی

به گزارش خبرایران، ششمين روز ثبت نام از داوطلبين دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ٢٠٧ حوزه اصلی انتخابيه و ستاد انتخابات در وزارت كشور آغاز شد.  

طبق اعلام آخرين آمار ثبت نام كنندگان تا ساعت ١٩ ديروز(چهارشنبه ٢ دی ماه)، ٧٨٨ نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ٥ هزار و ٧٩٥ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام كردند.  

مهلت ثبت نام برای انتخابات خبرگان روز گذشته پايان يافت و فرصت ثبت نام براي داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا روز جمعه(٧ دی ماه) ادامه دارد.

ثبت نام وزیر جهاد کشاورزی احمدی نژاد

صادق خلیلیان در اولین ساعت ثبت نام با حضور در فرمانداری تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد. وی که وزیر کشاروزی دولت دهم بوده است ارتباطش با احمدی نژاد را نفی کرد و گفت: احمدی نژاد بنا ندارد در انتخابات از فرد یا گروهی حمایت کند.

خلیلیان در عین حال تاکید کرد: اصولگراست و از لیست اصولگرایان استقبال می کند.

لاله افتخاری و مرضیه وحید دستجردی ثبت نام کردند

لاله افتخاری نماینده فعلی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو حزب موتلفه اسلامی با حضور در محل ستاد انتخابات کشور برای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

مرضیه وحید دستجردی وزیر اسبق بهداشت با حضور در ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

آخرین آمار ثبت نام کنندگان/ نام نویسی ۵۶۲ زن

 دبیر ستاد انتخابات در ساعت اولیه امروز در جمع خبرنگاران آمد و آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس را اعلام کرد. به گفته پور علی مطلق تاکنون ۵هزار و ۹۲۱ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۶۲ نفر بانوان هستند.

نادران هم بلاخره نام نویسی کرد

الیاس نادران نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری تهران داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی شد. پیش از این گفته می شد نادران تمایلی برای ثبت نام ندارد.

نادران در جمع خبرنگاران درباره ترکیب احتمالی مجلس آینده افزود: فکر نمی‌کنم تفاوت اساسی به لحاظ گرایشی در ترکیب مجلس آینده وجود داشته باشد و به نظرم مجلس آینده اصولگرا است. از بیش از یک سال پیش جلسات دوجانبه و سه جانبه در جریان اصولگرایی آغاز شده است، توفیقات خوبی در این زمینه حاصل شده و سایر مجموعه‌های اصولگرایی که در نشست‌های اولیه هم نبودند دعوت شدند که البته اجابت شده و امیدوارم ائتلاف حداکثری در جریان اصولگرایی صورت گیرد.

ثبت نام یک عضو کمیسیون امنیت ملی

حجت الاسلام وحید احمدی نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی برای انتخابات دهمین دور مجلس شورای اسلامی نیز ثبت نام کرد.

سهیلا جلودارزاده هم ثبت نام کرد

سهیلا جلودار زاده فعال اصلاح طلب و نماینده پیشین مجلس هم با حضور در وزارت کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

کاندیداتوری فاطمه آلیا

فاطمه آلیا هم در فرمانداری تهران در انتخابات مجلس ثبت نام کرد. وی عضو جبهه پایداری و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است. آلیا در جمع خبرنگاران  گفته است: «اگر در لیست اصولگرایان نباشم، به طور مستقل در انتخابات شرکت نمی‌کنم.» آلیا همچنین گفت: «قرار شده است چنانچه در لیست قرار نگیریم، به صورت مستقل و منفرد در انتخابات شرکت نکنیم؛ بلکه انصراف دهیم.»

معاون اول دولت نهم ثبت نام کرد

پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و عضو فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در محل ستاد انتخابات در وزارت کشور از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

دبیر کل موتلفه و اسدالله بادامچیان هم ثبت نام کردند

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و اسدالله بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با حضور در محل ستاد انتخابات در وزارت کشور از حوزه تهران برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند.

لیست ورزشکاران

حمید سجادی اولین وزیر پیشنهادی ورزش دولت یازدهم با حضور در فرمانداری تهران، داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

از حوزه انتخابیه تهران و به طور مستقل در انتخابات مجلس شرکت می‌کنم، اما ممکن است تا زمان انتخابات، در لیست ورزشکاران هم قرار بگیرم.

عضو هیات مدیره باشگاه سایپا تصریح کرد: آقای خیابانی هم از کرج و در لیست ورزشکاران کاندیدا می‌شود.

ثبت نام ۷ هزار و ۲۹۶ داوطلب تا ساعت ۱۳

مقیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران آمد و  آخرین آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس دهم را اعلام کرد.

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۳ امروز ۷ هزار و ۲۹۶ داوطلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

علیرضا محجوب کاندیدا شد

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

وی دبیرکل خانه کارگر است که نماینده دوره پنجم، ششم،هقتم، هشتم مجلس شورای اسلامی نیز بوده است.

همچنین وحید احمدی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هم در وزارت کشور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

فاطمه رهبر هم ثبت نام کرد

فاطمه رهبر هم با حضور در وزارت کشور در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

وی عضو حزب موتلفه و نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی است.

ثبت نام عشرت شایق

همچنین عشرت شایق که سابقه نمایندگی در دور هفتم مجلس شورای اسلامی دارد، در دور دهم انتخابات مجلس ثبت نام کرد. وی از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا شد.

ثبت نام یک دیپلمات

علی اصغر شعر دوست سفیر سابق ایران در تاجیکستان هم با حضور در وزارت کشور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

ثبت نام ۸ هزار و ۱۷۶ داوطلب تا ساعت ۱۶

در پایان ششمین روز ثبت نام رئیس ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران حاضر شد و آخرین آمار ثبت نامی ها را اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات گفت: تا ساعت ۱۵:۴۵، ۸ هزار و ۱۷۶ داوطلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند که ۵۳۲ نفر آنان از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی هستند.

ثبت نام ۱۶ داوطلب از اقلیت های دینی

تاکنون ۱۶ نفر اقلیت دینی ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۵ کرسی متعلق به اقلیت خواهد بود.

تمدید ثبت نام آخرین روز تا ساعت ۲۴

مقیمی با اشاره به آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس گفت: فردا از ۸ صبح تا ساعت ۲۴ از داوطلبان این انتخابات ثبت‌نام به عمل خواهد آمد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب