امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13180 تاریخ انتشار: شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۳:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آسان پرداخت حامی جشنواره پوستر و عکس نفسهای شهر

خبرایران: اداره کل حفاظت محيط زيست استان تهران با همکاری شرکت آسان پرداخت به مناسبت هفته هوای پاک جشنواره پوستر و عکس نفسهای شهر را برگزار می‌کند.
آسان پرداخت حامی جشنواره پوستر و عکس نفسهای شهر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی آپ (شرکت آسان پرداخت پرشین) با توجه به اهميت موضوع آلودگي هوا در کلان شهرهاي كشور و نياز روز افزون به تبادل نظر و گسترش انديشه هاي نو در اين زمينه و گسترش فرهنگ سازي عمومي در اين راستا، اداره کل حفاظت محيط زيست استان تهران با همکاري شركت آسان پرداخت، دانشگاه علمی و کاربردی و موسسه هنرهای تجسمی بروا اقدام به برگزاري جشنواره پوستر و عکس  نفسهاي شهر  به مناسبت هفته ي هواي پاک کرده است. زمان و مهلت ارسال آثار 1 ديماه لغايت 30 دیماه  سالجاری در نظر گرفته شده است.از جمله محورهای مهم این جشنواره نقش روشهای آسان پرداخت الکترونیک در کاهش آلودگی هوا است که بنا بر اعلام شرکت آپ؛ از اهداف اصلی خدمات پرداخت موبایلی آسان پرداخت در کشور است که با کد #733* و اپلیکیشن آپ شناخته می شود. قابل ذکر است شرکت در جشنواره برای عموم هنرمندان در گروه های سنی مختلف و کلیه عکاسان اعم از حرفه ای و آماتور آزاد است.برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی آسان پرداخت www.asanpardakht.irمراجعه فرمایید.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب