امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13207 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با شب میلادحضرت محمد(ص)؛

بزرگترین هتل ایران فردا افتتاح می شود

خبرایران: بزرگترین هتل ایران فردا دوشنبه همزمان با شب میلاد پیامبر مهربانی و رافت حضرت محمد(ص) و با حضور مسئولان عالی کشور در تهران افتتاح می شود.
بزرگترین هتل ایران فردا افتتاح می شود

علی اصغر امیری مدیر گروه های اسپیناس با اعلام این خبر گفت: هتل اسپیناس پالاس با دارا بودن بیش از 500  اتاق و سوئیت و ظرفیت بیش از 1500 نفر اقامت در هر شب، از امکانات بی نظیری برای میزبانی میهمانان برخودار است.

وی گفت: این هتل فردا شب همزمان با شب میلاد پیامیر اسلام(ص) و با حضور مسئولان عالی کشور از جمله معاون اول رییس جمهور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر تهران ، فعالان بخش خصوصی و دولتی گردشگری کشور، روسای تشکل های گردشگری افتتاح می شود.

وی افزود: دو هتل اسپیناس در تهران ، مجموعا در طول هر سال ظرفیت پذیرایی از 800 هزار نفر را دارا می باشند. وی گفت: هتل اسپیناس پالاس يک هتل 5 ستاره با رعايت بالا‌ترين استانداردهاي روز دنيا است.

گفتنی است اين هتل با ٧٥ هزار مترمربع زيربنا و 12 سالن همايش و آمفي‌تئا‌تر با ظرفيت 50 تا 1200 نفر ، 43 اتاق و دفتر کار و همچنين بیش از 500 اتاق و سوئیت پذيرايي از مسافران و مهمانان به مساحت 130 تا 700 متر دارد که 56 سوئیت آن پرزیدنتال می باشد. هتل اسپیناس پالاس واقع در شمال غربی تهران با حدود 15 هزار متر مربع زمین در برگیرنده امکاناتی شامل مراکز اقامتی و ورزشی وپذیرایی، 14 سالن اجتماع و یک کنسرت هال با ظرفیت 2500 نفر است.

همچنین، ساختمان هتل با 28 طبقه اقامتی و تفریحی و آموزشی از شیک ترین و جدیدترین امکانات اقامتی در سطح بین الملل طراحی و اجرا شده ودارای جذاب ترین مراکز اقامتی تفریحی بعد از انقلاب اسلامی در ایران است . این هتل با طراحی برگرفته از معماری ایرانی و به کار گیری نماد هایی زیبا از معماری اصیل ایرانی با استفاده از تجهیزات و مصالح مرغوب در ساخت و ساز هتل می تواند نمادی در صنعت گردشگری کشور و رونق آن باشد.

همچنین، این هتل دارای بهترین امکانات به منظور دسترسی سریع مسافران از بخش محوطه داخلی و از طریق مسیر دسترسی اختصاصی از ضلع غرب مجموعه به بزرگراه های  منتهی به فرودگاه حضرت امام است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب