خبرایران: بانک آینده برای نخستین بار، سامانه هدف را به مجموعه خدمات بانکی خود افزود.
به گزارش خبرایران، این سامانه بانک آینده که با هدف بهبود سبک زندگی و مدیریت هزینه و درآمدهای شخصی مشتریان این بانک راهاندازی شده، مانند یک حسابدار شخصی دیجیتال عمل کرده و با دریافت خودکار دادههای تراکنش مالی مشتریان و دستهبندی صورت حسابها، گزارش کاملی از وضعیت مالی مشتریان، به آنها ارائه میکند.
مشتریان بانک آینده میتوانند بودجه خود را در این سامانه ثبت کنند تا علاوه بر دریافت گزارش و هشدارهای مالی از سوی بانک، با ثبتدستی سایر تراکنشها، نمودارهای تحلیلی مربوط به حساب خود که به بررسی روند مالی حساب آنها پرداخته است را نیز دریافت کنند.
در حاشیه این خدمات، پیشنهادهایی برای تخصیص بودجه به سرفصل هزینههای مشتری، ارائه شده که کمک بزرگی در مدیریت هزینه و درآمدهای شخصی مشتریان بانک به حساب میآید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با شعب بانک آینده یا با مرکز ارتباط آینده با شماره تلفن 27663200-021 تماس بگیرید.