امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13214 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح دو صندوق امانات دیگردربانک پارسیان

خبرایران: همسو با سیاست های بانک در راستای تکمیل زنجیره خدمات بانکی و سهولت دسترسی مشتریان بانک پارسیان به انواع خدمات این بانک، دو شعبه دیگر بانک پارسیان مجهز به صندوق امانات شدند.
افتتاح دو صندوق امانات دیگردربانک پارسیان

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، صندوق امانات دو شعبه ظفر و چهارراه رشید بانک پارسیان با حضور مدیر امور شعب، مسئولین حوزه شمال و جنوب شرق بانک و مسئولین شعب یاد شده، بازرگانان و کسبه محل، به دست مشتریان قدیمی بانک افتتاح شدند.

صندوق های امانات بانک ها، علاوه بر ایجاد احساس امنیت و آرامش خاطر به لحاظ محفوظ بودن دارایی های گرانبهای مشتریان برای مدت معین، به دلیل مجهز بودن به سیستم های ضد آتش سوزی و ضد سرقت، با ضریب امن بسیار بالا، این آرامش را دوچندان کرده و در اطمینان خاطر مشتریان برای داشتن یک شریک تجاری و در عین حال امانتداری امین، نقش به سزایی دارند.

گفتنی است، پیش از این بانک پارسیان ۹ صندوق امانات دیگر در شعب چهارراه تختی، میدان آزادی، افسریه در تهران و همچنین شعب گرگان، کازرون، امیرکبیر شیراز، میدان مادر کرج، آمل و فردوسی کرمانشاه، افتتاح کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب