امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13237 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اکبر نعمت الهی اعلام کرد؛

انتخاب٣٢ اثر برتر چهارمین جشنواره سراسری نفت و رسانه توسط هیئت داوران

خبرایران: 32 اثر از میان 342 اثر روزنامه نگاران، خبرنگاران، بنگاه ها و آژانس های خبری و اطلاع رسانی در پنجمین جشنواره نفت و رسانه برتر شناخته شدند.
انتخاب٣٢ اثر برتر چهارمین جشنواره سراسری نفت و رسانه توسط هیئت داوران

به گزارش خبرایران از وزارت نفت، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: پنجمین جشنواره نفت و رسانه از ماه آینده برگزار می شود و هدف از برگزاری این جشنواره حمایت از تولید اخبار و رویدادهای صنعت نفت و تولید محتوا درباره موضوعات هدف و تحقق اه داف عالی نظام در زمینه اطلاع رسانی هدفمند و مخاطب محور است.

اکبر نعمت الهی این جشنواره را آغازی برای حرکت موثر در جهت توسعه تعامل و تشریک مساعی با اصحاب رسانه دانست و گفت: این حرکت در هشت سال مدیریت دولت های پیشین به محاق رفت تا اینکه برگزاری چهارمین جشنواره نفت و رسانه با تاکید بر اهداف تعیین شده و اولویت های اطلاع رسانی دولت تدبیر و امید در دستور کار وزارت نفت قرار گرفت.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با اشاره به موفقیت های دیپلماتیک دولت یازدهم افزود: با توجه به مزیت و اهمیت صنعت نفت به عنوان محرک عمده صنعت، اقتصاد و حتی فرهنگ، طرحهای بنیادین و تعیین کننده ای در جهت پیشرفت و بالندگی مبتنی بر اصول راهبردی وزارت نفت برای توسعه و سیاستهای کلی برنامه ششم و اصول مبتنی بر اقتصاد مقاومتی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی، گسترش و تعمیق نظام جامع تامین مالی، انتقال فناوریهای پیشرفته به داخل، توسعه بخش بالادستی و پایین دستی را از جمله این اصول عنوان کرد.

وی ادامه داد: عملیاتی شدن این امور به اطلاع رسانی پیوسته، همه جانبه و فضاسازی تاثیرگذار نیاز دارد که این امر با اهتمام و همراهی روزنامه نگاران، خبرنگاران، بنگاه ها و آژانس های خبری و اطلاع رسانی امکان پذیر است.

این مقام مسئول با اشاره به روند برگزاری چهارمین جشنواره سراسری نفت و رسانه، افزود: بلافاصله پس از انتشار فراخوان شرکت در این جشنواره، در مهلت مقرر، ٤٠٠ اثر در ١٠ رشته منتخب از سوی خبرنگاران و روزنامه نگاران فعال در رسانه ها و مطبوعات تهران و شهرستانها به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: از میان این آثار، ٣٤٢ اثر به هیئت داوران نهائی جشنواره برای ارزیابی تحویل شد و هیئت داوران ٣٢ اثر را حائز شرائط و اثر برتر دانستند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب