امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13242 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) صورت گرفت؛

مجمع ناشران انقلاب اسلامی به باشگاه کارگزاران کتابشهر ایران پیوست

خبرایران:کتابشهر مشهد پس از مدت­ها تعطیلی دیروز طی مراسمی با حضور نماینده سازمان تبلیغات اسلامی، مجمع ناشران انقلاب اسلامی و جمعی از اهالی فرهنگ همزمان با میلاد با سعادت پیامبر گرامی (ص) بازگشایی شد.
مجمع ناشران انقلاب اسلامی به باشگاه کارگزاران کتابشهر ایران پیوست

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه کتابشهر ایران، این شعبه مشهد نخستین شعبه این موسسه است که مدیریت آن به مجمع ناشران انقلاب اسلامی واگذار شده است و با این بازگشایی، مجمع رسما به باشگاه کارگزاران کتابشهر ایران پیوست.

به گفته حامد شفیق، مدیرعامل موسسه کتابشهر ایران، شعبه کتابشهر مشهد  در راستای استانداردسازی و سیاست واگذاری شعبات مختلف کتابشهر به بخش خصوصی، با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.

این شعبه که یکی از بزرگترین فروشگاه­های کتابشهر است، پس از یک دوره تعطیلی و رکود، با همکاری و مدیریت مشترک موسسه کتابشهر ایران و مرکز ترنج (بخش توزیع مجمع ناشران انقلاب اسلامی) فعالیت خود را از سر گرفت.

مراسم بازگشایی کتابشهر مشهد دیروز سه شنبه با حضور نماینده حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مرویان حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی که به دلیل سفر کاری نتوانست در مراسم حضور یابد، حسینی کارگزار جدید و  جمعی از اهالی فرهنگ برگزار شد.

موسسه کتابشهر ایران به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کتاب و محصولات فرهنگی در ایران، از سال 83 تاکنون 42 فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در 21 استان کشور راه اندازی کرده است.

گفتنی است، علاقمندان برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و آشنایی با پراکندگی جغرافیایی و نشانی این شعبات کتابشهر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این موسسه به نشانی www.ketabshahr.com  مراجعه کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب