امروز: شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/11]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13273 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

راه اندازی بانک اطلاعات تصادفات در منطقه 15

خبرایران: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از تکمیل و راه اندازی بانک اطلاعات تصادفات با ورود اطلاعات مربوط به تصادفات و المان های ترافیکی در سیستم UTM خبر داد.
راه اندازی بانک اطلاعات تصادفات در منطقه 15
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سیدجلال حسینی با اعلام مطلب فوق افزود:  با نرم افزار GIS امکان دسترسی و گزارش گیری هایی با دقت بسیار بالا در این حوزه فراهم شده که با بکارگیری آن امکان تحلیل گزارشهای دقیق و منطقی وجود خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه  منطقه 15 کاملترین بانک اطلاعاتی را نسبت به مناطق دیگر داراست، افزود: باتوجه به اینکه فراوانی و نشانی تمام تصادفات به تفکیک جرحی، فوتی و خسارتی در این بانک مشخص است، می توان تحلیل های مختلفی درباره هریک از تصادفات داشت.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه خاطر نشان کرد: در این سیستم تصادفات نقطه گذاری می شودکه در آن جداول پیوستی با اطلاعاتی نظیر علت تصادف، مقصر حادثه و ... قرار دارد. بر این اساس در برنامه ریزی های آتی راهکارهایی برای کاهش و از بین بردن حوادث  خواهیم داشت.
وی در بیان دیگر ویژگی های بانک اطلاعات تصادفات گفت: در این راستا می توان با هماهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران نقشه تصادفات مناطق دیگر را نیز مشاهده و مقایسه کرد.
شایان ذکر است، هم اکنون بانک اطلاعات یادشده برای بهره برداری در دسترس کارشناسان ترافیک است .
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب