امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13282 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۹:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کاربران معرف اپلیکیشن آپ 206 جایزه می گیرند

خبرایران: اپليکيشن پرداخت موبايلي آپ به سهولت قابل دانلود از گوگل پلي و کافه بازار و اپ استور و مایکت ، براي گوشي هايي با سيستم عامل اندرويد و ios قابل نصب و اجراست .
کاربران معرف اپلیکیشن آپ 206 جایزه می گیرند

اگر هنوز این اپ موبایلی را روی گوشی خود نصب نکرده اید این کار را انجام دهید تا بتوانید آن را به دیگران معرفی کرده تا علاوه بر برخوردار شدن از جوایزمتنوع ، در "قرعه کشی ویژه معرفان "نیز شرکت داده شوید . فقط چند روز ديگر تا قرعه کشي يک دستگاه خودروي 206 براي کاربران معرف اپليکشن آپ باقيمانده است. قرعه کشی این دوره در تاریخ پانزدهم دی ماه با حضور ناظر صدا و سیما و جمعی از مدیران شرکت انجام خواهد شد. به گزارش روابط عمومي شرکت آسان پرداخت (آپ)، در اين دوره از قرعه کشي ها هر ماه يک خودروي 206 به کاربراني که معرف اپليکشن آپ باشند تعلق مي گيرد. علاوه بر آن درهر فصل نيز يک خودروي BMW و روزانه يک ربع سکه به تمام کاربران فعال اپليکيشن و کد دستوري #733*به قيد قرعه اهدا مي شود.قابل ذکر است کاربر معرف اپليکيشن آپ به کاربراني گفته مي شود که اين اپ موبايلي را به ديگران معرفي و شماره تلفن همراه آنها پس از نصب اپليکيشن توسط کاربر جديد در اپليکيشن به عنوان معرف وارد مي شود، با اولين تراکنش از سوي کاربر جديد 1000 امتياز براي معرف درج مي شود، با افزايش اين امتيازها شانس برنده شدن در قرعه کشي ماهانه آپ براي يک دستگاه خودروي 206 بالاتر مي رود .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب