امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13325 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تقدیر از هنرمندان نمایشگاه گروهی «اخلاق و مهرورزی» با مهر کربلا

خبرایران: در مراسم اختتامیه نمایشگاه گروهی پوستر اخلاق و مهرورزی که به مناسیت میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) از 5 دی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، از هنرمندان صاحب اثر در این نمایشگاه تقدیر شد.
تقدیر از هنرمندان نمایشگاه گروهی «اخلاق و مهرورزی» با مهر کربلا

به گزارش خبرایران از استاد خبری نمایشگاه گروهی پوستر روز اخلاق و مهروزی، در این مراسم که استاد رویایی و استاد طاهری و جمعی از هنرمندان حضور داشتند، جلال عطارزاده، مسئول برپایی این نمایشگاه ضمن تقدیر و تشکر از هنرمندانی که به مناسبت ۱۷ ربیع الامل برای این نمایشگاه آثار ارسال کردند، این نمایشگاه را بهانه¬ای جذاب برای گسترش فرهنگ مهربانی در جامعه امروز خواند و گفت: با چنین حرکت های فرهنگی می توان در مقابل موج¬روزافزون اسلام هراسی و شیعه هراسی، چهره راستین اسلام و تشیع را معرفی کرد.

وی از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه و سایر هنرمندان دعوت کرد تا از هم اکنون برای سومین نمایشگاه گروهی «اخلاق و مهرورزی» ایده¬پردازی کنند.

مدیر انتشارات عزیزستان و مدرس دانشگاه در ادامه از نمایش مجدد آثار در مناسبت¬های مختلف و در گالری¬ها و اماکن عمومی سطح شهر تهران خبر داد.

سپس رویایی و طاهری با تقدیر از فکر خلاق و ایده¬های نو هنرمندان دانشجو، آثار این نمایشگاه را گامی رو به جلو در حوزه گرافیک خواندند.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایز ویژه از شرکت¬کنندگان دو دوره این نمایشگاه و نوروزی مدیر گالری اندیشه تقدیر شد، همچنین به نشانه تبرک به هر یک از هنرمندان صاحب اثر مهر کربلا اهدا شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب