امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13333 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آخرین مهلت ثبت نام و ارسال اثر به دبیرخانه مسابقه فیلم نور ابن هیثم اعلام شد

خبرایران: سامانه ثبت نام و دریافت فیلم‌های یک دقیقه‌ای دانش آموزان برای شرکت در مسابقه فیلم نور ابن هیثم تا 22 بهمن ماه همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران پذیرای دانش آموزان علاقمند و مشتاق به شرکت در این رقابت علمی و هنری است.
آخرین مهلت ثبت نام و ارسال اثر به دبیرخانه مسابقه فیلم نور ابن هیثم اعلام شد
به گزارش خبرایران، زمان ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه فیلم نور ابن هیثم تا 22 بهمن ماه تمدید شد. این در حالی است که پیش از این مهلت ثبت نام در سامانه مسابقه فیلم نور ابن هیثم 10 دی ماه و مهلت ثبت اثر در این سامانه 22 بهمن ماه اعلام شده بود. بدین ترتیب با در نظر گرفتن امکان ثبت نام و ارسال اثر به طور همزمان، دانش آموزان علاقه مند به شرکت در مسابقه فیلم نور ابن هیثم می توانند نسبت به ثبت نام و ارسال فیلم یک دقیقه ای خود با موضوع نور و کاربردهای آن در پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی www.noor.mustafaprize.org تا 22 بهمن ماه اقدام نمایند.

گفتنی است تاکنون بیش از 10 هزار دانش آموز در قالب گروه های دو یا سه نفره برای شرکت در مسابقه فیلمسازی نور ابن هیثم ثبت نام و پژوهش‌سراهای استان‌های فارس و تهران بیشترین تعداد گروه های دانش آموزی را برای شرکت در این مسابقه اعلام کرده‌اند. پژوهش‌سرای رازی از شهر شیراز با ثبت نام بیش از 350 گروه در مسابقه دانش آموزی نور ابن هیثم در صدر جدول شرکت کنندگان قرار دارد.

همچنین پژوهش‌سرای آفرینش از منطقه 4 و پژوهش سرای ابن سینا از منطقه 15 شهر تهران با ثبت نام بیش از 200 گروه در رتبه های بعدی قرار دارند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب