امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13348 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۳:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آسان پرداخت حامي جشنواره پوستر و عکس نفسهاي شهر

خبرایران: اداره کل حفاظت محيط زيست استان تهران با همکاري شرکت آسان پرداخت به مناسبت هفته هواي پاک جشنواره پوستر و عکس نفسهاي شهر را برگزار مي‌کند.
آسان پرداخت حامي جشنواره پوستر و عکس نفسهاي شهر

به گزارش خبرایران از روابط عمومي آپ (شرکت آسان پرداخت پرشين) با توجه به اهميت موضوع آلودگي هوا در کلان شهرهاي كشور و نياز روز افزون به تبادل نظر و گسترش انديشه هاي نو در اين زمينه و گسترش فرهنگ سازي عمومي در اين راستا، اداره کل حفاظت محيط زيست استان تهران با همکاري شركت آسان پرداخت، دانشگاه علمي و کاربردي و موسسه هنرهاي تجسمي بروا اقدام به برگزاري جشنواره پوستر و عکس  نفسهاي شهر  به مناسبت هفته ي هواي پاک کرده است. زمان و مهلت ارسال آثار 1 ديماه لغايت 30 ديماه  سالجاري در نظر گرفته شده است.از جمله محورهاي مهم اين جشنواره نقش روشهاي آسان پرداخت الکترونيک در کاهش آلودگي هوا است که بنا بر اعلام شرکت آپ؛ از اهداف اصلي خدمات پرداخت موبايلي آسان پرداخت در کشور است که با کد #733* و اپليکيشن آپ شناخته مي شود. قابل ذکر است شرکت در جشنواره براي عموم هنرمندان در گروه هاي سني مختلف و کليه عکاسان اعم از حرفه اي و آماتور آزاد است.براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد جزئيات شرکت و ارسال آثار به دبيرخانه اين جشنواره اينجا کليک کنيد .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب