امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1338 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اختتامیه جشنواره رسانه‌های بر خط رضوی برگزار می‌شود

خبرایران: مراسم اختتامیه جشنواره خبرگزاری‌ها، نشریات الکترونیک و رسانه‌های بر خط امام رضا(ع) همزمان با ایام میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.
اختتامیه جشنواره رسانه‌های بر خط رضوی برگزار می‌شود
به گزارش خبرایران، علی رسولی سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اعلام این خبر گفت: جشنواره مذکور از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که به صورت کشوری برگزار شده و نتایج آن در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت.

علی رسولی با اشاره به اینکه از میان 3088 اثر رسیده به دبیرخانه، تعداد 60 اثر به مرحله نهایی راه یافت، اضافه کرد: از این میان 18 اثر به عنوان آثار برتر در 6 بخش اصلی جشنواره توسط هیئت داوران انتخاب شدند.

به گزارش فارس، این مراسم روز سه‌شنبه اول بهمن‌ ماه جاری از ساعت 15 در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران واقع در سعادت‌آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، خیابان ارغوان شرقی، کوی مروارید برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب