امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13391 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در ششمین المپیاد و پارالمپیاد محلات تهران؛

شهرداری منطقه یک موفق به کسب سه جام قهرمانی شد

خبرایران: در ششمین المپیاد و پارالمپیاد محلات تهران و فعالیت های ورزشی سال 94 ، شهرداری منطقه یک توانست با دو مقام اولی و یک مقام دومی ، سه جام قهرمانی را از آن خود کند.
شهرداری منطقه یک موفق به کسب سه جام قهرمانی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان این خبر اظهار داشت: منطقه یک در المپیاد سال 94 ،در بخش بانوان در رشته های فوتبال، فوتسال، تکواندو، کاراته، شنا، بدمینتون ، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و.. در بحث مدال شماری و تجهیز  و اعزام تیم ها مقام اول تهران را بدست آورد و در پارالمپیاد آقایان نیز در رشته های بدمینتون، فوتبال دستی، شنا، دارت و... مقام اول را کسب کرد و در پارالمپیاد بانوان هم در همین رشته ها مقام دوم را کسب کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بخش آقایان و خانم ها منطقه یک توانست یکی از مناطق برتر رقابت‌های پار المپیاد محلات را بدست آورد  و همچنین به عنوان نفرات برتر المپیاد مناطق 22گانه ، تقدیر شود.

کارگران افزود: منطقه یک تنها منطقه ای بود که توانست بین مناطق 22 گانه شهر تهران سه جام قهرمانی را از چهار جام قهرمانی بدست آورد.

گفتنی است  اختتامیه ششمین دوره المپیاد، پارالمپیاد و فعالیت‌های ورزشی شهر تهران با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان ورزش ، بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک  ،علی خسروی مدیر ورزش شهرداری منطقه یک و دیگر مدیران  ورزش مناطق 22گانه، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی مناطق و هزاران تن از شهروندان برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب