امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13422 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ابلاغ دستورالعمل اجرایی نحوه صدور کارت دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی

خبرایران: دستورالعمل اجرایی نحوه صدور کارت دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد.
ابلاغ دستورالعمل اجرایی نحوه صدور کارت دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، سرپرست معاونت سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی صدور کارتهای دانشجویی و جلوگیری از روشهای مختلف در صدور کارتها در اشکال و ابعاد مختلف، صدور کارت دانشجویی طبق روش اعلام شده در ابلاغیه صورت خواهد پذیرفت.

دکتر علایی افزود: مراکز آموزش علمی – کاربردی تحت نظارت دانشگاه از صدور کارتهای دانشجویی با عناوین، اشکال، ابعاد، روش ها و لوگوها و در جنس های متفاوت خارج از آنچه در دستورالعمل آمده اکیدا خودداری نمایند.

وی در ادامه تاکید کرد: چاپ کارت دانشجویی پس از آخرین مهلت ثبت نام از سوی حوزه معاونت سنجش، از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه امکان پذیر است و معاون آموزشی مرکز پس از رفع مغایرت مشخصات شناسنامه ای با نهایت دقت مفاد دستورالعمل ابلاغی را اجرا نمایند.

وی در خاتمه افزود: مراکز اموزشی در نظر داشته باشند، کارت دانشجویی را صرفا براساس بندهای ذکر شده در دستورالعمل ابلاغی صادر نمایند. همچنین فاز اول دستورالعمل اجرایی نحوه صدور کارت دانشجویی تا زمان اجرایی شدن فاز دوم این دستورالعمل و صدور کارت هوشمند چند منظوره دانشجویان، قابلیت اجرایی خواهد داشت.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب