امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13429 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور؛

شمسایی در قهرمانی هتریک کرد/ تاسیسات دریایی برای بار دوم قهرمان لیگ فوتسال ایران شد/ مس سونگون در 23 ثانیه قهرمانی را از دست داد

خبرایران: تیم تاسیسات دریایی تهران موفق شد با تفاضل گل بهتر نسبت به مس سونگون تبریز قهرمان لیگ برتر فوتسال شود.
شمسایی در قهرمانی هتریک کرد/ تاسیسات دریایی برای بار دوم قهرمان لیگ فوتسال ایران شد/ مس سونگون در 23 ثانیه قهرمانی را از دست داد

به گزارش خبرایران، هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پنج دیدار برگزار شد که در پایان تیم تاسیسات دریایی تهران توانست در واپسین لحظات به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند.

شهروند ساری 2- فرش‌آرا مشهد 1

در نخستین دیدار امروز از ساعت 15 دو تیم شهروند ساری و فرش‌آرا مشهد در سالن سیدرسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد با دو گل طه مرتضوی و مرتضی عظیمایی در مقابل تک گل علی عبداللهی به پیروزی برسد و با 27 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گیرد.

منصوری قرچک 2- یاسین پیشرو قم 1

در دومین بازی یاسین پیشرو قم که در ورزشگاه هفتم تیر مهمان شهید منصوری قرچک بود ابتدا با گل محمد کرمانی پیش افتاد اما در ادامه افشین کاظمی همانند دیدار رفت دروازه قمی‌ها را باز کرد. نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در نیمه دوم هر دو تیم که تغییر زیادی در جایگاه جدولی‌شان ایجاد نمی‌شد با انگیزه زیادی بازی نمی‌کردند اما تیم منصوری توانست توسط پیمان حفیظی به یک گل دیگر برسد و با نتیجه 2 بر یک پیروز مسابقه شود. تیم شهید منصوری با این پیروزی 30 امتیازی شد و به رده هفتم رسید و یاسین پیشرو قم نیز با 37 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی به کار خود پایان داد.

گیتی‌پسند اصفهان 3- ملی‌حفاری اهواز 3

از ساعت 16:05 تیم گیتی‌پسند اصفهان که هم امتیاز با تاسیسات دریایی و مس سونگون 49 امتیازی بود اما با تفاضل گل کمتر در رده سوم جای داشت میزبان حریف قدرتمندش شرکت ملی‌حفاری اهواز بود. گیتی‌پسند که نمی‌خواست همانند سه سال اخیر قهرمانی را از دست دهد بازی را هجومی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 12 توسط سعید تقی‌زاده به گل برسد و با همین یک گل به رختکن برود. در نیمه دوم شاگردان رضا لک به حملات خود ادامه دادند و توانست دو گل دیگر توسط مجتبی مریدی‌زاده در دقایق 25 و 26 بزنند تا کمی شانس قهرمانی یا حداقل دومی داشته باشند اما تیم محسن حسن‌زاده در صدد جبران شکست برآمد و با گل‌های شهاب طالبی، بهزاد عظیمی و احمد ملاعلی بازی را با تساوی 3 بر 3 تمام کند تا گیتی‌پسند بر خلاف دو فصل اخیر که دوم می‌شد این بار با قرار گرفتن در جایگاه سوم به کار خود پایان دهد و حفاری اهواز نیز با 39 امتیاز رده پنجم را از آن خود کند.


مس سونگون 5- میثاق تهران 1

مس سونگون تبریز که هفته گذشته با تساوی مقابل یاسین پیشرو قم قهرمانی را از دست رفته می‌دید از ساعت 16:09 از میثاق تهران پذیرایی می‌کرد. شاگردان افضل که امید کمی به پیروزی فردوسی مشهد سقوط کرده مقابل تاسیسات دریایی داشتند تا از شکست حریفشان به قهرمانی برسند نمایش برتری ارائه دادند و نیمه اول را با دو گل داسیلوا و بلو به پایان رساندند. این دو بازیکن در نیمه دوم نیز برای مس سونگون گلزنی کردند تا مسی‌ها که در آن سو خبر داشتند یک بر صفر تاسیسات از فردوسی عقب افتاده خود را در آستانه قهرمانی ببیند. بلوکی یکی از گل‌های خورده میثاق را جبران کرد اما مسلم رستمی‌ها مجددا برای مس سونگون گلزنی کرد اما پیروزی این تیم بی‌ثمر بود چرا که تاسیسات دریایی نیز حریفش را شکست داد و با تفاضل گل بهتر به قهرمانی رسیده بود.

فردوسی مشهد 1- تاسیسات دریایی 2

با تاخیر 11 دقیقه‌ای دیدار فردوسی مشهد و تاسیسات دریایی مدعی قهرمانی در ورزشگاه کارگران شماره 2 مشهد با قضاوت جم‌تاج مهجور آغاز شد. شاگردان وحید شمسایی که مقابل حریف سقوط کرده از لیگ قرار داشتند نمایش ضعیفی در دقایق ابتدایی ارائه کردند که موجب شد گل اول را در دقیقه 13 توسط جواد قدیری دریافت کنند. در ادامه تاسیسات که می‌دانست با این شکست باید با قهرمانی وداع کند حملات پر تعدادی انجام داد اما تا پایان تایم اول هیچ توپی از خط دروازه فردوسی عبور نکرد. در نیمه دوم موقعیت‌های تاسیسات مثل قهرمانی آنها از دست می‌رفت تا اینکه دقیقه 37 حمید احمدی گل تساوی را به ثمر رسانده و امید را به جمع شاگردان شمسایی بازگرداند. بازی با تساوی یک بر یک پیگیری می‌شد و رو به پایان بازی بود که در 23 ثانیه مانده به پایان مسابقه قدرت بهادری گل پیروزی بخش و قهرمانی تاسیسات دریایی را زد تا این تیم برای دومین سال پیاپی قهرمان ایران شود و شمسایی بعد از دو فصل قبل با دبیری و سال گذشته با تاسیسات دریایی به سومین قهرمانی دست پیدا کند.

آذرخش بندرعباس 3- دبیری تبریز 0

عدم حضور دبیری تبریز مقابل آذرخش بندرعباس موجب لغو این دیدار شد. دبیری با 42 امتیاز و قرار گرفتن در رده چهارم به کار خود پایان داد و آذرخش بندرعباس با 33 امتیاز هفتم شد.

* مقاومت البرز در این هفته استراحت داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب