امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13462 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۴:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اعلام کرد؛

برخورد با چاپ و توزیع تقویم بدون مجوز

خبرایران: ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اعلام کرد: مانع توزیع هرگونه تقویمی که بدون مجوز چاپ باشد می شویم .
برخورد با چاپ و توزیع تقویم بدون مجوز

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران ، برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران گفت : براساس بازرسی و گزارشات رسیده ،تقویم هایی در سطح شهر در حال توزیع است که از اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان  تهران مجوز دریافت نکرده اند و این اقدام مراکز چاپی اعم از چاپخانه ، لیتوگرافی ها و صحافی تخلف بوده و با براساس قوانین موجود برخورد می شود .

ضرغامی افزود: طی دستور مقام عالی وزارت صدور مجوز هرنوع تقویم توسط متقاضیان حقیقی یا حقوقی صرفا ازسوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران می باشد واز تاریخ اعلام این موضوع با توزیع هرگونه تقویم بدون مجوز و حتی چاپ شده برخورد قانونی می گردد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان تهران ادامه داد:تمامی مراکز چاپی می بایست پایبند به قوانین ابلاغی باشند و درغیر اینصورت و ادامه تخلف براساس قوانین ضمن معرفی این مراکز به افکار عمومی به مراجع ذیصلاح معرفی می شوند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب