امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13467 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با سخنرانی علی دیواندری؛

پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت آغاز شد

خبرایران: پنجمین همایش سالانه‌ی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت امروز ۲۱ دی ماه در محل همایش‌های برج میلاد آغاز به کار کرد
 پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت آغاز شد

به گزارش خبرنگارخبرایران، در مراسم آغاز به کار پنجمین دوره‌ی همایش سالانه‌ی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت دکتر علی دیواندری رئیس پژوهشکده‌ی پولی و بانکی بانک مرکزی و دبیر این همایش گفت: این همایش مقارن شده با برداشتن محدودیت‌ها و آغاز مجدد فعالیت‌های بین المللی بانک‌های کشور و محور اصلی همایش فرصت‌های پساتحریم است و باید از نظرات اندیشمندان استفاده کنیم برای پیدا کردن حضور و ظهور جدید نظام بانکی کشور در عرصه بین‌المللی .

وی ادامه داد: تحریم هایی که برکشور ما وارد شد کارکرد نظام بانکی کشور را در اقتصاد ملی و حمایت از کارآفرینان محدود کرد و امیدواریم با شرایط جدید نظام بانکی نقش جدید خود را پیدا کند.

دیواندری تاکید کرد: نظام بانکی موتور محرک اقتصاد است و اولین اثرش این است که جاده توسعه کشور را هموار کند. پیشرفت در IT یکی از دستاوردهای کشور ما حتی در شرایط تحریم است در این جمع بانکداران و شرکت های فناوری هستند که در بانکداری نقش مهمی داشتند و کشور ما را در حوزه نظام پرداخت درشرایط تحریم به پیش بردند.

وی اضافه کرد: این همایش فرصتی است که فرهیختگان و اندیشمندان کشور در حوزه IT و فناوری بانکی نظراتشان را مطرح کنند و کارآفرینان دستاوردهای خود را ارائه دهند.این رخداد بزرگ که سالی یک بار برگزار می شود نتایج و اثرات خوبی داشته و امیدوارم دراین همایش که با دوران برداشته شدن تحریم‌ها مصادف شده بتوانیم راه گذشته‌ی خود را پیدا کنیم.

رئیس پژوهشکده‌ی پولی و بانکی بانک مرکزی گفت: مزیت همایش امسال ۹ پنل تخصصی، ۱۰ سخنرانی کلیدی، ۳ نشست تخصصی با حضور مدیران ارشد نظام بانکی، ۱۵ کارگاه آموزشی و ۷ سخنرانی از متخصصان خارج از کشور است. همچنین نمایشگاهی با حضور بانک ها و شرکت‌های فعال داخلی و خارجی برپا است.

 وب درپایان ابرازداشت: امسال علاوه بر جشنواره دکتر نوربخش بخش جدید سخن تازه را داریم که از بین شرکت های IT و نظام بانکی به افرادی که دارای طرح و ایده بکر بودند جوایزی اهدا می شود

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب