امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13479 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس مرکزاطلاعات، ارتباطات و تبلیغات ریاست جمهوری در بازدید از نمایشگاه تسنیم ؛

جشنواره تسنیم نقش تاثیرگذاری در عرصه فرهنگ سازی دارد

خبرایران: طاهره قیومی رئیس مرکزاطلاعات، ارتباطات و تبلیغات ریاست جمهوری نیز با عالی ارزیابی کردن سطح برگزاری جشنواره تسنیم گفت: در این نمایشگاه گوشه ای از هنر بانوان ایرانی به نمایش درآمده است و تسنیم با توجه به نقش تاثیرگذاری که در عرصه فرهنگ سازی دارد می تواند به صورت دائمی برگزار شود.
جشنواره تسنیم نقش تاثیرگذاری در عرصه فرهنگ سازی دارد

به گزارش خبرایران: روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، طاهره قیومی رئیس مرکزاطلاعات، ارتباطات و تبلیغات ریاست جمهوری نیز با عالی ارزیابی کردن سطح برگزاری جشنواره تسنیم گفت: در این نمایشگاه گوشه ای از هنر بانوان ایرانی به نمایش درآمده است و تسنیم با توجه به نقش تاثیرگذاری که در عرصه فرهنگ سازی دارد می تواند به صورت دائمی برگزار شود.

وی در بازدید از نمایشگاه چهارمین دوره جشنواره تسنیم با اشاره به بخش نمایشگاهی مد و لباس اسلامی و ایرانی گفت: از متولیان برگزاری جشنواره درخواست می کنم این امکان را برای برگزاری دائمی این نمایشگاه فراهم کرده تا بانوان در تمام فصول سال به لباس اسلامی ایرانی دسترسی داشته باشند.

او با اشاره به نقش تاثیرگذار چنین نمایشگاه هایی در ایجاد رقابت میان طراحان مد ولباس گفت: صنعت پوشاک کشور نیازمند تحول است و این تحول از طریق آزمون و خطاب و امکان رقابت میان طراحان و تولیدکنندگان حاصل می شود.

رئیس مرکزاطلاعات، ارتباطات و تبلیغات ریاست جمهوری حجاب را مقوله ای مردمی دانست و با تاکید بر آنکه نمی توان حجاب را به دست سیاستمداران سپرد تا برای آن تصمیم گیری کنند، گفت: کار مد و لباس ریشه در فرهنگ دارد و فرهنگ را شهروندان ساخته و می توانند احیا کنند. جشنواره تسنیم نمونه ای از همین فرهنگ سازی مردمی بوده و قابل تقدیر است.

وی همچنین پیشنهاد داد بخش پژوهش های دانشگاهی به بخش مد و لباس جشنواره تسنیم افزوده شده تا مقوله مد و حجاب به صورت علمی و آکادمیک پیگیری شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب