امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13512 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کفاشیان درمراسم تجلیل از داوران لیگ برتراعلام کرد؛

هیچ کسی حق ندارد علیه داوری صحبت کند/ خبرنگاران و رسانه‌ها از اسپانسر داوری حمایت کنند/ اشتباه در هر کاری طبیعی است/ زیبایی فوتبال هم همین است که بعد از حکم داور رای تغییر نمی‌کند

خبرایران: رئیس فدراسیون فوتبال گفت:اشتباه در هر کاری طبیعی است اما نباید علیه یکدیگر حرف بزنیم و باید متحد باشیم چون همه از یک خانواده هستیم.
هیچ کسی حق ندارد علیه داوری صحبت کند/ خبرنگاران و رسانه‌ها از اسپانسر داوری حمایت کنند/ اشتباه در هر کاری طبیعی است/ زیبایی فوتبال هم همین است که بعد از حکم داور رای تغییر نمی‌کند

به گزارش خبرنگارخبرایران، مراسم تجلیل از داوران لیگ برتر، عصر امروز شنبه ۲۶ دی ماه ۹۴، با حضور«علی کفاشیان» رئیس فدراسیون فوتبال، «مهدی تاج »رئیس سازمان لیگ، «عنایت» رئیس کمیته داوران،« اصفهانیان» رئیس دپارتمان داوری، «عباس ترابیان» رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، «غلامرضا بهروان» رئیس کمیته مسابقات، «حسن روشن» و داوران و کمک داوران و اصحاب رسانه، در هتل المپیک تهران برگزارو دراین نشست خبری «علی کفاشیان» رئیس فدراسیون فوتبال درمراسم تجلیل از داوران لیگ برتر پیرامون اسپانسرهای حوزه فوتبال گفت: ورود این اسپانسرها به فوتبال خوب است که باعث می‌شود برای این بخش از فوتبال هزینه شود و به نظرم باید از چنین اسپانسرهایی حمایت شود و من از خبرنگاران و رسانه‌ها می‌خواهم که از اسپانسر داوری حمایت کنند.

کفاشیان تصریح کرد:از داوران و دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم. داورانی که اینجا هستند بهترین‌ها هستند و این فرهنگ باید توسط کمیته داوران به سایر داوران انتقال پیدا کند که در این صنعت اینقدر کار انجام می‌شود و با حمایت داوران است که می‌توانیم فوتبال را با این شکل برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در فصل گذشته داوران زحمت زیادی کشیدند، هرچند انتقاداتی بود اما باید داوران متحد باشند. من با مدیر نامی‌نو صحبت کردم و قرار شد تا در مراسمی دیگر اتحاد بین اهالی فوتبال و داوران ایجاد شود و متوجه شوند که این خانواده از هم جدا نیستند و همه در یک خانواده در کنار یکدیگر تلاش می‌کنیم و هیچ کسی حق ندارد علیه داوری صحبت کند و داوری هم حق ندارد در مورد بقیه صحبت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: شاید در یک خانواده اختلاف سلیقه وجود داشته باشد اما از همه می‌خواهم در مصاحبه‌ها و صحبت‌هایشان مسایل را رعایت کنند. وقتی یک مسابقه برگزار می‌شود ۹۵ درصد تصمیمات داور را تائید می‌کند اما ۵ درصد هم می‌گویند اگر اینطور قضاوت می‌کرد، بهتر بود.

وی افزود: داوری که در زمین قضاوت می‌کند حاکم است و کسی نمی‌تواند حکم او را برگرداند. اینجا رشته‌های دیگر نیست که رای را برمی‌گردانند. زیبایی فوتبال هم همین است که بعد از حکم داور رای تغییر نمی‌کند. از کمیته انضباطی هم می‌خواهم ۹۵ درصد حکم اصلی باقی بماند و ۵ درصد تغییر داده شود.

کفاشیان در پایان گفت: اشتباه در هر کاری طبیعی است اما نباید علیه یکدیگر حرف بزنیم و باید متحد باشیم چون همه از یک خانواده هستیم نه اینکه پشت سر یکدیگر حرف بزنیم.

بنابراین گزارش، جوایز این دوره از تجلیل داوران لیگ برتر فوتبال، به عهده گروه غذایی نامی نو، به عنوان اسپانسر و حامی مالی فدراسیون فوتبال بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب