امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13532 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اپیسر موفق به دریافت 24امین جایزه"Taiwan Excellence Award"شد

خبرایران: کمپانی اپیسر برای هفتیم بار متوالی موفق به دریافت جایزه " Taiwan Excellence Award" شد. در این رقابت 202 شرکت کننده با 523 محصول شرکت داشتند.
اپیسر موفق به دریافت 24امین جایزه

محصولاتی از اپیسر که امسال در این مسابقه  موفق به دریافت جایزه‌ ‌شدند‌ شامل‌NFC SSD‌ که ایمنی را با استفاده از یک تکنولوژی ارتباطی بدون سیم ارتقاء می دهد‌، تکنولوژی نرم‌افزاری CoreAnalyzer برای آنالیز‌، ماژول حافظه‌ ‌NOX DDR4 SO-DIMM  باعملکرد و کارایی بالا‌، فلش مموری AH650‌ با اینترفیس‌USB3.0 ‌ بهره‌مند از تکنولوژی تشخیص اثر‌انگشت و دو عدد فلش مموری فوق العاده کوچک AH157/AH116 می باشند.
تکنولوژی NFC SSD Data Security
تکنولوژی NFC SSD ‌اپیسر از یک استاندارد ارتباطی جهت اتصال به اسمارتفون‌ها استفاده می‌کند. به‌وسیله این قابلیت کاربر جهت اتصال به SSD ابتدا باید ارتباط NFC اسمارتفون را فعال سازد سپس رمز عبور را وارد نماید تا ارتباط با SSD بر قرار شود.

CoreAnalyzer ‌، تکنولوژی اختصاصی آنالیز SSD برای بهینه سازی عملکرد
CoreAnalyzer  یک سخت‌افزار تعبیه شده در SSD اپیسر می‌باشد که تمامی عملیات خواندن و نوشتن را ضبط می‌کند و‌ داده‌های ذخیره شده در SSD‌ را آنالیز می‌کند.
CoreAnalyzer  اطلاعاتی در رابطه با عملکرد SSD  شامل‌ نسبت خواندن/نوشتن ، نسبت دسترسی تصادفی و نسبت نوشتن متوالی ارائه می دهد.
ماژول حافظه NOX DDR4 SO-DIMM
NOX DDR4 3000MHz SO-DIMM ‌ مناسب‌ جهت بازی و کارهای حرفه‌ای برای لپ تاپ و سیستم های کوچک با کارایی بالا می‌باشد. بیشترین ظرفیت هر ماژول حافظه 16 گیگابات و ظرفیت کل آن 64گیگابایت (16گیگابایت*4) می‌باشد. چیپست‌های استفاده شده در DRAM  ، نوت بوک را  در حین استفاده با سرعت بالا در وضعیت مطلوب نگه می‌دارد و باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی تا 20درصد می‌شود.
فلش مموری AH650
فلش مموری AH650 اپیسر مجهز به  تکنولوژی تشخیص اثر‌انگشت می‌باشد. این قابلیت کاربران را از به خاطر سپردن و وارد کردن رمز‌عبور آسوده می‌کند. کاربران با استفاده از اثر‌انگشت خود به آسانی می‌توانند فایل‌های مخفی شده خود را مشاهده نمایند. سیستم تشخیص اثرانگشت به کار‌رفته در این فلش مموری همانند دیواری جهت محافظت از اطلاعات مهم می‌باشد.
فلش مموری AH157 و AH116
فلش مموری  AH157 و AH116 از محصولات فوق‌العاده کوچک کمپانی اپیسر می‌باشد. این دو فلش مموری با وزن‌ 3.7 گرم‌، ابعادی به اندازه یک سکه  2.5 x 1.7 سانتی متری دارد. تیم طراحی اپیسر بر این باور است که  طراحی موفق در پی رضایت‌مندی کاربران می‌باشد لذا در این دو مدل فضاهای اضافی حذف شده‌است‌. همچنین کاربران با استفاده از منفذ در نظر گرفته می‌توانند فلش مموری به دسته کلید خود آویزان کرده و همیشه همراه ‌خود داشته باشند.
محصولات ذکر شده در آینده نزدیک توسط شرکت داده پردازرایانه متین عرضه خواهد شد.

 
کمپانی اپیسر

کمپانی اپیسر

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب