امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13536 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تجلیل از معاون گردشگری در نمایشگاه اکسپو میلان 2015

خبرایران: دستاوردهای معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان رییس کمیته گردشگری در برگزاری نمایشگاه اکسپو میلان 2015 گرامی داشته شد.
تجلیل از معاون گردشگری در نمایشگاه  اکسپو میلان 2015

به گزارش خبرایران از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم تقدیر از دست اندرکاران اکسپوی میلان 2015  که صبح امروز با حضور محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت  در محل مرکز نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد؛ مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان به عنوان رییس کمیته گردشگری نمایشگاه اکسپو میلان 2015 به دلیل دستاوردهای حاصل در این حوزه مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین در این نشست علی باقر نعمتی زرگران مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری، سید محمد کاظم خلدی نسب مدیر کل دفتر برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری و نیز چند تن از کارشناسان این حوزه نیز در کنار سایر برگزیدگان از نهادهای متولی متعدد تقدیر شدند.

گفتنی است اكسپو ميلان 2015 با شعار "تغذيه ي زمين، انرژي براي زندگي" به عنوان  رويدادي جهاني، فرهنگي، آموزشي و علمي با تحقق بیش از 20 ميليون بازديدكننده فرصت شایسته ای را برای معرفی کشورمان فراهم آورد.

لازم به ذکر است، نمایشگاه اکسپو هر 5 سال یکبار در یکی از شهرهای مهم دنیا برگزار می شود که این دوره در شهر میلان ایتالیا برگزار شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب