امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13573 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حجت الاسلام والمسلمین سیدامین جوادی اعلام کرد؛

خام فروشی یک بلا برای اقتصاد ایران است/ مؤسسه اعتباری عسکریه با 320 شعبه در سراسر کشور خدمت رسانی می کند/ باید اقتصاد ایران به سوی تولید صادرات محور حرکت کند

خبرایران: مدیرعامل مؤسسه اعتباریعسکریه گفت: باید اقتصاد ایران به سوی تولید صادرات محور حرکت کند تا در بازارهای بین المللی جایگاه مطلوبی را به دست آوریم و برداشته شدن و تعلیق تحریم ها برای اقتصاد و صنعت بانکداری ایران یک فرصت بانک ها باید در این شرایط خود را تجهیز کنند
خام فروشی یک بلا برای اقتصاد ایران است/ مؤسسه اعتباری عسکریه با 320 شعبه در سراسر کشور خدمت رسانی می کند/ باید اقتصاد ایران به سوی تولید صادرات محور حرکت کند

به گزارش خبرنگار خبرایران، نشست خبری «مؤسسه اعتباری عسکریه» به مناسبت بیست ونهمین سال تاسیس این موسسه امروز 30 آذر ماه 1394 با حضور«حجت الاسلام والمسلمین سیدامین جوادی» مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه ،«امیررضا خلیلی» مدیر روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه و اصحاب رسانه درمؤسسه اعتباری عسکریه برگزارو دراین نشست خبری«حجت الاسلام والمسلمین سیدامین جوادی» مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه اظهارداشت: مؤسسه اعتباری عسکریه در زمان جنگ تحمیلی قرار بود به شکل یک نهاد پولی و مالی تأسیس شود؛ تا بتواند در جبهه دفاع مقدس، به مردم و خانواده رزمندگان خدمات ارائه دهد.

مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه تصریح کرد: اما شرایط به شکلی رقم زده شد که این رسالت  را در مؤسسه ای اعتباری اجرایی کردیم. هم اکنون مؤسسه اعتباری عسکریه با دارا بودن 320 شعبه در سراسر کشور، به هموطنان  در امور مالی و بانکی خدمت رسانی می کند.

وی خاطرنشان کرد: فرصت مثال زدنی برای اقتصاد ایران جوادی برداشتن و تعلیق تحریم ها است و تلاش ما در مؤسسه اعتباری عسکریه این است تا در کنار سرمایه گذاران و تولیدکنندگان، صادرات را رونق داده و نرخ ارزآوری کشورمان را ارتقاء دهیم و خام فروشی یک بلا برای اقتصاد ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین جوادی  افزود: باید اقتصاد ایران به سوی تولید صادرات محور حرکت کند تا در بازارهای بین المللی جایگاه مطلوبی را به دست آوریم و برداشته شدن و تعلیق تحریم ها برای اقتصاد و صنعت بانکداری ایران یک فرصت بانک ها باید در این شرایط خود را تجهیز کنند و از ارتباط خود حداکثر استفاده را داشته باشند. این فرصتی است که صنعت بانکداری می تواند خدمات و دستاوردهای خود را در بیرون مرزها معرفی کرده و مخاطب بین المللی را جذب کند.

امیررضا خلیلی مدیرروابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه نیز در ادامه این نشست خبری اظهارداشت: خبرنگاران همیشه جایگاه خوبی دارند می توانند همیشه به ما کمک کنند.  ضمن اینکه رسالت بازتاب تحولات بر دوش خدمتگذارانی کمابیش گمنام سنگینی می‏کند. که اگر چه خود به ‏ندرت خبر و خبرساز می‏شوند اما خبرها را می‏رسانند و جامعه را از آن‏چه در جهان می‏گذرد باخبر می‏سازند.

مدیر روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه تاکید کرد: جهان به همان اندازه که با خبر آشناست، از خبرنگار بی‏خبر است زیرا او نام‏ ونان نمی‏جوید و قلم نمی‏فروشد تا مبادا حقیقت خدشه بردارد و کم نبودند خبرنگارانی که اخبار پرخطر انقلاب را از لابه‏لای میله‏های زندان سانسور ستم‏شاهی به‏سختی گذراندند تا در اوج تاریکی، نور حقیقت بر اندیشه مردم حقیقت‏جو بتابد.

وی ادامه داد: چه بزرگ بودند خبرنگارانی که نگذاشتند حق و حقیقت در غوغای نخستین‏سال‏های انقلاب ناپیدا شود و سیل دروغ‏پردازی گمراهکنندگان، مردم را به بی‏راه کشاند و چه بسیار خبرنگارانی که دوشادوش رزمندگان، دل به دریای مین زدند تا خبرهای حقیقی دفاع مقدس در میان بوغ و کرنای رادیوهای معاند و شایعه‏سازان بی‏انصاف به مقصد رسد. بی‏شمار بودند خبرنگارانی که سال‏های به‏یادماندنی سازندگی را و پس از آن را به درستی پوشش دادند تا حقیقت پوشیده نماند و قطار اطلاع‏رسانی از حرکت بازنایستد.

خلیلی با تاکید بر تاثیرگذاری  نقش خبرنگاران در حوزه اقتصاد گفت: این فعالان، میدان‏دار اخبار پرفرازونشیب اقتصاد هستند و بیش از هر ناظری می‏داند که اقتصاد و بانکداری و دیگر بخش‏های آن، تا چه اندازه بردباری و امید می‏طلبد و خبرنگار این عرصه چگونه باید اصل را از فرع و روزگار پس از تحریم را از پیش از آن بازشناسد. این نیز جنگی دیگر است و خبرنگاران در این میان دگرباره میدان‏دار عرصه خطرند.

بنابراین گزارش ، مؤسسه اعتباری عسکریه در سال 1366 با نام صندوق قرض الحسنه عسكريه و در شب ولادت با سعادت امام حسن عسكری (ع) فعاليت خود را آغاز نمود و امروز30 دی ماه 1394 مصادف با 29 سالگرد تاسیس مؤسسه اعتباری عسکریه است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب