امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13608 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معرفی داوران بخش تبلیغات جشنواره فیلم فجر

خبرایران:هیات داوران بخش مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر معرفی شد.
معرفی داوران بخش تبلیغات جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرایران ازارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، غوغا بیات، مصطفی خرقه پوش، رضا حداد، علی وزیریان و بهرام عظیمی به عنوان هیات داوران بخش تبلیغات سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

غوغا بیات عضو انجمن عکاسان سینما و عکاس فیلم است. یکی از چند چهره آشنای هنر عکاسی فیلم در ایران، که با برگزاری نمایشگاه‌های عکاسی و حضور مستمر در شاخه‌ای کاملا تخصصی، ماندگاری خود و آثارش را به اثبات رسانده است. او متولد ۱۳۳۷ در تهران و فارغ‌التحصیل عکاسی و گرافیک از مدرسه عالی تلویزیون در سال 1357  است.

مصطفي خرقه پوش متولد 1337 در تهران  و فارغ التحصيل رشته تدوين از مدرسه عالي تلويزيون و سينما است. شروع فعالیت های خرقه پوش از سال 1375 با فیلم «لیلا» است و تاکنون فیلم هایی همچون «درخت گلابی»، « زیر پوست شهر»، «جرم»، «راه آبی ابریشم»، «ورود آقایان ممنوع» و... را تدوین کرده است.

علی وزیریان فارغ‌التحصیل رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و دارای لوح افتخار درجه یک هنری معادل دکتری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران است.وی کارگردان سینما و سالها گرافیست و طراح پوستر سینمایی بوده است.

بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن، فیلمنامه‌نویس، طراح کاراکتر و کاریکاتوریست است. او فارغ‌التحصیل رشته صنایع دستی از دانشگاه هنر تهران بوده و دارای نشان درجه ۲ هنری معادل با فوق لیسانس انیمیشن است. شروع فعالیت های عظیمی از سال 1372 است  و همچنین کارگردانی انیمیشن سینمایی تهران 1500 از جمله فعالیت های این هنرمند است. وی ساخت مستمر آنونس های انیمیشن های تلویزیونی را در کارنامه خود دارد.

رضا حداد کارگردان تئاتر و تلویزیون و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است و تاکنون نمایش هایی همچون «کابوس‌های خنده‌دار برای شب و چندتایی هم برای روز»، «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش»، «آمدیم، نبودید، رفتیم» و... را کارگردانی کرده است. وی همچنین مدیر موسسه تبلیغاتی شبکه آفتاب است.

سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری 12 تا 22 بهمن برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب