امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13618 تاریخ انتشار: شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهندس مجید صفدری خبر داد؛

ضریب نفوذبیمه در ایران بین 8 /1تا 9/1 درصد است/تفکرات جدید در شرکت‌های مختلف کپی‌برداری می‌شود/ افزايش سرمايه 300 درصدی سرمایه شرکت بيمه ما تا پايان سال 1395/ متاسفانه در ایران بحث امنیت محصول مطرح نیست

خبرایران: مديرعامل بيمه ما گفت:اگر آیین نامه ها و دستورالعمل های ما اجازه این کار را نمی دهد ما باید تفکرمان را عوض کنیم و متاسفانه در ایران بحث امنیت محصول مطرح نیست و به راحتی از طرح هایی که چند 100 ساعت درباره آن فکر و کار شده باشد، کپی برداری می شود.
ضریب نفوذبیمه در ایران بین 8 /1تا 9/1 درصد است/تفکرات جدید در شرکت‌های مختلف کپی‌برداری می‌شود/ افزايش سرمايه 300 درصدی سرمایه شرکت بيمه ما تا پايان سال 1395/ متاسفانه در ایران بحث امنیت محصول مطرح نیست

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری«تشریح عملکردهای شرکت بیمه ما» صبح امروز شنبه 3 بهمن ماه 1394 با حضور«مهندس مجید صفدری» مدیرعامل بیمه «ما» ،«سیدمرتضی علوی» مشاورمدیرعامل و ناظر حوزه روابط عمومی و تبلیغات این شرکت و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات بیمه «ما» برگزار و دراین نشست خبری «مجید صفدری» مدير عامل بيمه ما اظهارداشت: بخشی از مطالبات ما از برخی شرکت های بیمه و مشتریان بزرگ درخواست کرده بودیم و طی ماههای گذشته بخش قابل توجهی از این مطالبات وصول شده است.

مدیرعامل بیمه «ما» تصریح کرد: به دلیل وجود مسائلی از قبیل رکود اقتصادی و عدم گردش مالی مناسب با مکاتبه با برخی مشتریان به آنها فرصت داده ایم تا طی فرصت زمانی مشخص این مطالبات را پرداخت کنند و ضمن اینکه ضریب نفوذبیمه در ایران بین 8 /1تا 9/1 درصد است و تا 10 سال آینده صنعت بیمه در ایران باید بتواند با سودآوری اقتصادی و تعامل با کشورهای همسایه در کنار خدمات‌رسانی سریع ضریب نفوذ خود را افزایش دهد.

وی خاطرنشان کرد: تا 10 سال آینده صنعت بیمه درایران باید بتواند با سودآوری اقتصادی و تعامل با کشورهای همسایه در کنار خدمات‌رسانی سریع ضریب نفوذ خود را افزایش دهد و در دنیا به نیاز و خواسته مشتری در صنعت بیمه توجه می شود و براساس آن بیمه تعیین می کنند.

صفدری تاکید کرد:اگر آیین نامه ها و دستورالعمل های ما اجازه این کار را نمی دهد ما باید تفکرمان را عوض کنیم و متاسفانه در ایران بحث امنیت محصول مطرح نیست و به راحتی از طرح هایی که چند 100 ساعت درباره آن فکر و کار شده باشد، کپی برداری می شودو به طور نمونه این شرکت برای نخستین بار زائران اربعین حسینی(ع) را بیمه کرد و دیگر شرکت ها از آن کپی برداری کردند.

وی ابرازداشت: بیمه‌ها در بخش‌های مالی سرمایه‌گذاری، پشتیبانی، منابع انسانی بازاریابی و فروش وفناوری اطلاعات تقسیم بندی می‌شود و ما معتقدیم ارباب‌رجوع و رضایت مشتری از مهمترین برنامه‌ها است و هر چند خدمات رسانی در کار ما بسیار پیچیده است اما بازاریابی داخلی که به پرسنل، تکنولوژی، مواداولیه و دارایی‌های یک شرکت بیمه‌ای وابسته است ارتباط تنگاتنگ دارد.

مدیرعامل بیمه «ما» افزود: رابطه سازمان و مشتری بازاریابی خارجی را تشکیل می‌دهد که در این راستا صنعت بیمه ما بسیار عقب‌افتاده است و باید در بازاریابی بیمه‌ای بتوانیم با روح، ذهن و قلب مشتری ارتباط برقرار کرده و آنچه را که آنها می‌خواهند برایشان فراهم کنیم.

وی عنوان داشت: تفکرات جدید در شرکت‌های مختلف کپی‌برداری می‌شود و صنعت بیمه در ایران با ضعف‌هایی روبرو است و متاسفانه شاهد آن بودیم که یکی از طرح‌های بیمه‌نامه ما کپی‌برداری شده و طرح وبرنامه بیمه‌نامه‌ها از امنیت کافی برخوردار نیستند.وی گفت: بیمه‌گری یعنی مدیریت ارتباط با مشتری اما ما در ایران سی‌آر ام نداریم.

صفدری یادآورشد: موضوع گریدبندی یا رتبه‌بندی مشتری متاسفانه در ایران دیده نمی‌شود این درحالی است که از دست دادن یک مشتری هزینه‌های هنگفتی را به شرکت‌ها تامین می‌کند و هر چند که ما در حوزه‌های نفت، گاز و انرژی در کل دنیا حرف برای گفتن داریم اما دراین بخش نتوانسته‌ایم کارشناسان بیمه‌ای آموزش دهیم.

وی ادامه داد: رسیدن به ضریب نفوذ 5/7 امکان‌پذیر است به شرط آنکه بتوانیم فرهنگ بیمه را در کشور نهادینه کرده و کارشناسان مختلفی را در حوزه‌های گوناگون آموزش دهیم و همه دنیا بیمه‌ها را بانک‌ها تاسیس می‌کنند اما در ایران بانک‌ها بیمه تاسیس می‌کنند و فروش متقاطع در ایران نوپاست اما شرکت سهامی بیمه ما برنامه مدونی برای آماده‌سازی دارد.

مدیرعامل بیمه «ما» اضافه کرد: ما موفق شدیم تعدادی ازمیزهای بیمه‌ای را فعال کنیم و تاکنون 167 میز بیمه‌ای فعال شده و متاسفانه آیین‌نامه‌ها در بیمه‌نامه‌ها به روز نیستند و نمی‌توانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند بخصوص در بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی و مسئولیت.

مهندس صفدری خاطرنشان کرد: افزایش سهم بازار براساس نرخ شکنی نیست و براساس ربایش مشتریان دیگر هم نیست تنها می‌توان با کاهش هزینه‌های روانی، انرژی و زمانی آن را دنبال کرد و سهم بیمه ما از بخش آتش‌سوزی 2/15 درصد، بیمه بدنه 32/8 درصد، شخص ثالث 39/18 درصد، مسئولیت 86/5 درصد، حوادث 3/2 درصد، بیمه عمر زمانی 87/10 درصد، درمان 2/4 درصد، عمر و زندگی 35 درصد است.

وی مورد مطالبات معوق شرکت بیمه ما هم تاکید کرد: برای مطالبات معوق شرکت بیمه ما کارگروهی تشکیل شده و به جد به دنبال مطالبات معوق هستیم واز شرکت‌های بیمه‌ای و  مشتریان بزرگ خود خواسته‌ایم که بخش قابل توجهی از مطالبات را وصوال کنیم. ضمن اینکه طی 10 ماهه گذشته موفق شدیم 36 درصد حق بیمه را افزایش دهیم که این میزان در سال گذشته 32 درصد بوده است و از کل سهم بازار 7/1 درصد سهم ما بوده است.

مدیرعامل شرکت بیمه «ما» درپایان ازافزايش سرمايه 300 درصدی بيمه ما خبر داد و گفت :  سرمايه شركت از  100ميليارد ريال به 400 ميليارد ريال در پايان سال 1395خواهد رسید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب