امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13675 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کیوان کثیریان اعلام کرد؛

کتاب های بزرگداشت های جشنواره فیلم فجر در افتتاحیه رونمایی می‌شود

خبرایران: سردبیر کتاب های بزرگداشت های جشنواره فیلم فجر گفت: چهار کتاب بزرگداشت سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با همکاری خود هنرمندان تهیه شده است تا در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.
کتاب های بزرگداشت های جشنواره فیلم فجر در افتتاحیه رونمایی می‌شود

به گزارش خبرایران از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، کیوان کثیریان درباره کتاب های بزرگداشت های رویا تیموریان، رضا کیانیان، مهدی فخیم زاده و محمد مهدی دادگو گفت: بخشی از کتاب به گفت و گو با خود هنرمندان و بخش دیگری به نظرات همکاران و منتقدان سینما نسبت به فعالیت هنری این هنرمندان اختصاص دارد. همچنین ازعکس های ویژه و مورد نظر چهار هنرمند و خاطرات آنها نیز در کتاب بزرگداشت ها استفاده شده است.

کثیریان با اشاره به همکاری تیموریان، کیانیان، فخیم زاده و دادگو در شکل گیری این کتاب ها توضیح داد: هر سال هر کتاب را یک نفر به صورت جداگانه منتشر می کرد به همین دلیل کتاب های بزرگداشت های جشنواره فیلم فجر از نظر حجم، طراحی، اندازه قطع و ... با هم هماهنگی نداشتند اما امسال چهار کتاب داریم که بین آنها هارمونی خوبی وجود دارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب