امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1370 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در بخش جنبی جشنواره بیست و نهم موسیقی؛

یازده گروه در بخش نسلی دیگر جشنواره موسيقي فجر حضور دارند

خبرایران: یازده گروه موسيقي به بخش نسلی دیگر که از بخش‌های جنبی جشنواره بيست و نهم موسيقي فجر است، حضور دارند.
یازده گروه در بخش نسلی دیگر جشنواره موسيقي فجر حضور دارند
 
به گزارش خبرایران به نقل از ستاد خبري بيست و نهمين دوره جشنواره موسيقي فجر، در اين دوره بخش نسلی ديگر میزبان یازده گروه است که عبارتند از گروه گاهان به سرپرستی امیر رجبی، سپیدار به سرپرستی ابوسعید مرضایی، گروه نوبهار به سرپرستی بهاره فیاضی، گروه سروشان به سرپرستی آرش کامور، گروه منتخبین جشنواره موسیقی جوان به سرپرستی رامین روشندل، گروه صنم به سرپرستی امیرعباس ستایشگر، دو نوازی بربت به سرپرستی شهرام غلامی، گروه همنوازان سایه به سرپرستی امین اکبرپور، گروه نقش به سرپرستی امیر شریفی، گروه رهاوی به سرپرستی احسان ذبیحی‌فر، همنوازی کمانچه و پیانو به سرپرستی حسام اینالو.
گفتني است گروه‌هاي شرکت کننده در بخش نسلی دیگر بيست و نهمين جشنواره موسيقي فجر همگی از تهران در این جشنواره حضو دارند. اخبار اجراهاي اين گروه‌ها و قطعاتي که براي جشنواره در نظر گرفته‌اند در خبرهاي بعدي منتشر مي‌شود.
بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.
علاقمندان می‌توانند اخبار این دوره از جشنواره موسیقی را در سایت جشنواره موسیقی فجر به آدرس www.fajrmusicfestival.com مشاهده کنند.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب