امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1371 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در روز میلاد پیامبر (ص) با حضور مسجد جامعی، مجیدی و کامیاب برگزار شد؛

کارگاه تخصصی نشانه نوشته "محمد (ص)" در برج میلاد

خبرایران: کارگاه تخصصی لوگو تایپ نخستین جشنواره نشانه نوشته پیامبر اکرم (ص) روز گذشته 29 دی‌ماه با حضور احمد مسجد جامعی، مجید مجیدی، جمال کامیاب و جمعی از مسوولین و هنرمندان در برج میلاد برگزار شد.
کارگاه تخصصی نشانه نوشته

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، کارگاه تخصصی لوگو تایپ نخستین جشنواره نشانه نوشته پیامبر اکرم (ص) در روز میلاد مسعود پیامبر ختمی مرحمت محمد مصطفی (ص) با حضور 80 دانشجو رشته گرافیک در سالن رودکی برج میلاد برگزار شد.

در این کارگاه تخصصی لوگو تایپ که با حضور صداقت جباری و مصطفی گودرزی برگزار شد، دانشجویان دانشگاه‌های تهران، الزهرا، شریعتی، سوره و سمنان با موضوع محمد(ص) به ارائه خلق اثر  پرداختند. در این کارگاه یک روزه دانشجویان بوسیله ابزاری که در اختیار آنها قرار داده شده بود؛ ایده‌های خود را ارائه و آثار خود را برای حضور در بخش رقابتی نخستین جشنواره نشانه نوشته پیامبر اکرم (ص) تحویل دبیرخانه جشنواره دادند.

آثار خلق شده در این کارگاه به همراه 2696 اثر رسیده به جشنواره نشانه نوشته پیامبر اکرم (ص) توسط هیات داوران بررسی و آثار برگزیده در نمایشگاه این جشنواره در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این کارگاه با استقبال جمعی از مسوولین و هنرمندان روبرو شد، احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران، مجید مجیدی کارگردان فیلم "محمد (ص)"، جمال کامیاب مدیرعامل سازمان زیباسازی، عیسی علیزاده معاون برنامه و توسعه سازمان زیباسازی، یاسر گریوانی مدیر روابط عمومی سازمان زیباسازی، جلیل اکبری صحت مدیر روابط عمومی فیلم فجر و... از مسوولان و هنرمندانی بودند که از این کارگاه آموزشی دیدن کردند.

لازم به یادآوری است، با پایان مهلت ارسال آثار این جشنواره 2969 اثر از سوی 1862 هنرمند ایرانی و خارجی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و هیات داوران این جشنواره متشکل از ابراهیم حقیقی، جلیل رسولی، صداقت جباری، حبیب الله صادقی و مسعود نجابتی مشغول ارزیابی آثار هستند.

نخستین جشنواره نشانه نوشته پیامبر اکرم (ص) با هدف انتخاب لوگو فیلم "محمد (ص)" ساخته مجید مجیدی و همچنین استفاده از آثار هنری خلق شده در این جشنواره برای زیباسازی و ارائه چهره اسلامی به شهر تهران با ریاست مجید مجیدی و دبیری ابراهیم حقیقی برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب