خبرایران: تندیس ویژه دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند به شرکت بیمه "ما" اهدا شد.
به گزارش
خبرایران به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ،این شرکت در دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند که برای تقویت و تسریع توسعه دانش برند در بدنه شرکتها و سازمانهای خصوصی و همراهی ارگانهای دولتی و حاکمیتی برگزار شد، موفق به دریافت تندیس ویژه شد.
بر اساس این گزارش، بیمه "ما" که در ۴ سال فعالیت خود با ایجاد تدابیر تبلیغاتی موثر توانسته است گامهای موفقی در جهت توسعه برند خود بردارد،حائز دریافت تندیس ویژه دومین کنفرانس بین المللی برند شد.
شایان ذکر است شبرکت کنندگان در این کنفرانس بیش از ۱۰۰ نهاد دولتی و خصوصی از جمله مجلس شورای اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سازمان غذا و دارو، مرکز فابا، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و دانشگاههایی چون دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شهید چمران، دانشگاه آزاد اسلامی بوند و بیش از۴۰ تن از استادان و سخنرانان از دانشگاههای ایران، نیوزلند، ترکیه، لبنان و هندوستان در این رویداد سخنرانی کردند.