امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1372 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۹:۲۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تندیس «کمال الملک» پس از جانمایی نصب می شود

خبرایران:تندیس کمال الملک پس از برگزیده شدن در فراخوان طراحی مجسمه های شهری، پس از جانمایی در شهر نصب می شود.
تندیس «کمال الملک» پس از جانمایی نصب می شود

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، این تندیس توسط ملک دادیار گروسیان "هنرمند مجسمه ساز"طراحی شده است.

پس از انتشار فراخوان طراحی مجسمه های شهری در مهرماه سال جاری هیات داوران مسابقه طراحی مجسمه‌های شهری تعدادی از آثار رسیده به دبیرخانه این فراخوان را برای جانمایی در سطح شهر معرفی کرده اند که طرح تندیس کمال الملک یکی از این آثار برگزیده است.

پیش از این، از سوی مدیر اداره حجم این سازمان اعلام شده بود که آثار برگزیده طی سه دوره فراخوان طراحی مجسمه های شهری، تا پایان سال 93 در سطح شهر نصب می شوند.

به گفته سید مجتبی موسوی، امکان جانمایی و اکران همه آثار قبل از سال جدید محدود است، و باید جنس، متریال و اندازه هر اثر در نظر گرفته شود و آثاری که زمان کمتری برای ساخت احتیاج دارند، تا قبل از عید جانمایی می‌شوند.

مجسمه کمال‌الملک برای نصب در خیابان کمال الملک و میدان ارگ تهران به شورای هنری و شورای کار‌شناسی برگزار کننده مسابقه طراحی مجسمه‌های شهری پیشنهاد داده شده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب