امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13723 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید داوران جشنواره دایره خلاق از منطقه 12

خبرایران: اعضای کمیته های انتخاب و پالایش آثار دومین جشنواره ملی مبلمان شهری(دایره خلاق) با هدف بررسی ضرورت استفاده از مبلمان شهری در منطقه 12، از بافت تاریخی این منطقه بازدید کردند.
بازدید داوران جشنواره دایره خلاق از منطقه 12

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران؛ در این بازدید 4 ساعته مروارید قاسمی، پرویز محمدی، مهران هاشمی، آیدین مهدیزاده تهرانی، افشین رضایی، اسکندر مختاری، دبیر جشنواره مازیار رضایی و جهانگیر حسین‌پور مدیر رسانه‌ای جشنواره حضور پیدا کردند.

میدان مشق اولین مکانی بود که اعضای کمیته های انتخاب و پالایش آثار دومین جشنواره ملی مبلمان شهری از آن بازدید کردند. در این بخش دکتر مختاری به نکات مهمی درباره بافت تاریخی و رعایت الزامات طراحی و پیاده سازی مبلمان شهری در منطقه اشاره کرد.

در ادامه، از محدوده میدان امام خمینی(ره)، خیابان ناصرخسرو و بازار بزرگ تهران بازدید و ضرورت استفاده از مبلمان شهری مناسب با این نقاط و رعایت الزامات طراحی شهری به دقت مورد بررسی قرار گرفت. خانه اتحادیه (خانه دایی جان ناپلئون) مکان بعدی بود که توسط این تیم مورد بازدید قرار گرفت. همچنین در این رویداد ظرفیت‌ها و کاستی‌های حدفاصل میدان امام خمینی(ره) تا میدان فردوسی بررسی شد.

گفتنی است موضوع جشنواره امسال طراحی خلاقانه مبلمان شهری برای بافت تاریخی تهران با نگاه ویژه به بافت تاریخی منطقه 12است که از 28 تا 30 بهمن ماه برگزار می شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب