امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13724 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

زمان برگزاری جلسه معارفه چهارمین دوره قهرمانی مباحثه علمی

خبرایران: زمان برگزاری جلسه معارفه چهارمین دوره قهرمانی مباحثه علمی اعلام شد
زمان برگزاری جلسه معارفه چهارمین دوره قهرمانی مباحثه علمی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی چهارمین دوره قهرمانی مباحثه علمی، جلسه معارفه این دوره از مسابقات در تاریخ 8 بهمن 1394 برگزار می‌گردد. 

این تاریخ که مصادف با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در 8 بهمن سال 1381 مبنی بر تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی است برای معارفه دانش‌آموزان شرکت کننده در این دوره برگزار خواهد شد.

جلسه معارفه دختران در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و معارفه پسران در تالار رجب بیگی دانشکده فنی دانشگاه تهران خواهد بود. ساعت شروع هر دو جلسه معارفه دختران و پسران ساعت 2 و پایان آن ساعت 5 می‌باشد.

 از جمله برنامه‌های این جلسه می‌توان به سخنرانی خانم نجمه قنبری _دبیر جشنواره،_ معرفی قهرمانان دوره قبل و دادن آمادگی نسبی به دانش‌آموزان برای شروع مسابقات اشاره کرد.

دوره قهرمانی مباحثه علمی از سال 1391 کار خود را در جریان رشد کرسی‌های آزاد اندیشی آغاز کرده و هم اکنون نیز با حمایت «شورای عالی انقلاب فرهنگی» و «کتابخانه ملی» فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب