امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1374 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

«جاده‌های نبرد» وارد بازارهای داخلی و خارجی می‌شود

خبرایران: بازی رایانه‌ای جاده‌های نبرد از تولیدات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اواخر سال‌ جاری وارد بازار گیم می‌شود.
«جاده‌های نبرد» وارد بازارهای داخلی و خارجی می‌شود

به گزارش خبرایران، بازی‌های رایانه‌ای «جاده‌های نبرد» که در شرکت چنگ پژمان پارسه با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تولید شده در فرآیند ورود به بازار گیم  قرار دارد.

یک شرکت آلمانی، قراردادی را با شرکت تولید‌کننده بازی منعقد کرده تا زمینه نشر بازی با شرکت‌های خارجی را فراهم کند.

بازی رایانه‌ای «جاده‌های نبرد» با موتور ایرانی و در سبک استراتژیک و زیر سبک تاور دیفنس (دفاعی) در گونه (ژانر) بازی علمی- تخیلی  ساخته شده است. علیرضا مرادی‌تبار، نویسنده بازی و سجابیگ جانی مدیریت طرح را برعهده دارند.

بازی «جاده‌های نبرد» شامل 10 مرحله متنوع بوده که هر مرحله دارای ویژگی منحصر به فرد از نظر گرافیکی، گیم پلی و صدا است.

در این بازی 5 تاور(برج دفاعی) در اختیار بازیکن قرار داده می‌شود که هر تاور تا سه مرحله ارتقاء یافته و پس از آن تا سه مرحله دیگر توانایی مخصوص همان تاور آزاد و ارتقاء می‌یابد.

در طی مراحل پنجم  قدرت ویژه در اختیار بازیکن قرارمی‌گیرد که فارغ از برج‌ها و قابلیت‌های آنها بوده که در ترکیب با تاورها، قابلیت گوناگونی را ایجاد می‌کند.

تنوع دشمنان در این بازی ایرانی بالا بوده و تعداد آنها به بیش از 50 نوع متفاوت می‌رسد. دشمنان دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی هستند که برای مقابله با هر کدام از آنها به استراتژی خاصی نیاز است. بازیکن در این بازی بسته به نوع مرحله با گیم پلی‌های متفاوتی روبه رو می‌شود.

بازی جاده‌های نبرد علاوه بر بازی اصلی دارای بازی‌های کوچک(مینی گیم) است که این امکان را به کاربران می‌دهد تا با کسب امتیاز خاص فارغ از فرآیند طبیعی بازی امکان انتخاب دیگر بازی را نیز داشته باشد و وارد چالش جداگانه‌ای در این بازی شوند.

در داستان این بازی، مردم سیاره سینپ در صلح و آرامش در سیاره‌شان زندگی می‌کردند که خبر می‌رسد جنگجویان سیاره آونر برای تصاحب سیاره آنها در حال لشگرکشی هستند. مهندسان از سرتاسر گرد هم آمدند و برای محافظت از سیاره سلاح‌های جدید خودکاری طراحی کردند که هر کدام از این سلاح‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب