امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13769 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سید مجتبی موسوی خبر داد؛

انتخاب 105 اثر برای حضور در بخش نقاشی رویداد هنری «بهارستان»

خبرایران : داوران بخش نقاشی سالانه هنرهای شهری بهار تهران؛ 105 اثر از میان 1392 اثر ارسال شده به دبیرخانه رویداد «بهارستان» را برای اجرا در ایام سال نو انتخاب کردند.
انتخاب 105  اثر برای حضور در بخش نقاشی رویداد هنری «بهارستان»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران؛ سید مجتبی موسوی، معاون فرهنگی و هنرهای شهری با اشاره به اینکه مرحله اول داوری این رویداد به پایان رسید، گفت: طبق مهلت اعلام شده در فراخوان یک هزار و سیصد و نود و دو طرح به دبیرخانه ارسال شد و از این تعداد، هیأت داوران 75 اثر را برای اجرا در مناطق 22 گانه شهر تهران انتخاب کردند.

او با اشاره به اینکه محمدعلی بنی اسدی، خسرو خسروی، کاظم چلیپا، علی ذاکری و کیانوش غریب‌پور اعضای هیأت داوران این بخش هستند، ادامه داد: این افراد پس از بحث و بررسی آثار یاد شده را انتخاب کردند که علاوه بر آثار انتخاب شده، 30 هنرمند پیشکسوت و مدعو هم طرح‌هایشان را در اختیار دبیرخانه قرار داده‌اند و در زمان‌بندی که به زودی اعلام می‌شود به اجرای ایده‌هایشان می‌پردازند.

موسوی درباره جانمایی نقاشی دیواری‌ها در سطح شهر، گفت: طرح‌های منتخب در جلساتی با حضور هیات داوران، گروه‌های مشاور و ناظر در نقاط مختلف شهر جانمایی و اجرا می‌شود.

به گفته او فاکتوهای مورد نظر در انتخاب آثار شامل تطبیق طرح با ارتفاع و مساحت دیوارها، ویژگی‌های شخصی آثار، قابلیت اکران طرح در فضای شهری و مخاطب پذیری بود که هیأت داوران در انتخاب آثار در نظر گرفتند.

او در پایان یادآور شد که به زودی زمان اکران طرح‌های نقاشی دیواری رویداد هنری «بهارستان» به هنرمندان اعلام می‌شود. 

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب