امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1378 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری همایش «توسعه راهبردهای فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران»

خبرایران: دومین همایش توسعه راهبردهای فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران طی روزهای دوم و سوم بهمن‌ماه سال جاری، برگزار می‌شود.
برگزاری همایش «توسعه راهبردهای فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران»

به گزارش خبرایران، دومین همایش توسعه راهبردهای فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران طی روزهای دوم و سوم بهمن‌ماه سال جاری، با سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این همایش دوم بهمن‌ماه سال جاری، از ساعت هشت تا 12 در سالن ایران زمین شهرداری تهران با حضور قالیباف، شهردار تهران و جمهی از شهرداران، رؤساهای شوراهای اسلامی و معاونان فرهنگی و اجتماعی شهرداری‌های کشور برگزار می‌شود.

همچنین مراسم اختتامیه همایش توسعه راهبردهای فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران سوم بهمن‌ماه جاری، از ساعت 10 تا 12 در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.

همایش توسعه راهبردهای فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران اولین بار در دی‌ماه سال 90 با حضور شهرداران و معاونان اجتماعی و فرهنگی، رؤسای کمیسیون‌های اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهرها و کلانشهر‌های ایران در تهران برگزار و با صدور بیانیه‌ای 12 ماده‌ای در حوزه آموزش‌های شهروندی، عفاف و حجاب، آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش همگانی و ضرورت ارتقای تعامل سازنده بین نهادهای اجتماعی به کار خود پایان داد.

دومین همایش توسعه راهبردهای اجتماعی و فرهنگی شهرهای ایران با هدف بررسی عملکرد و دریافت نقاط ضعف و فرصت‌های موجود برگزار می‌شود.

در این همایش ضمن مرور رویکردها و راهبردهای توسعه فرهنگی و اجتماعی سعی می‌شود تا با شفاف سازی و هماهنگی راهبردهای موجود از برخورد سلیقه‌ای و شخصی با مسائل و موضوعات فرهنگی جلوگیری شود. 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب