امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1380 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تا ساعت 24 امشب؛

آخرین مهلت شرکت در مسابقه اینترنتی جشنواره ملی بهاراعلام شد

خبرایران: مهلت شرکت در مسابقه اینترنتی جشنواره ملی بهار جهاد دانشگاهی تا ساعت 24 امشب، 30 دی‌ماه، ادامه دارد.
آخرین مهلت شرکت در مسابقه اینترنتی جشنواره ملی بهاراعلام شد

به گزارش خبرایران، هفتمین جشنواره ملی بهار امسال با محوریت شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» در قالب بخش‌های: هنری، فیلم کوتاه، مقاله نویسی، کتابخوانی کتبی و اینترنتی و نشست‌های هم اندیشی از سوی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران در حال برگزاری است.

مسابقه کتابخوانی بهار به صورت حضوری و به طور همزمان در دانشگاه‌های سراسر کشور از کتاب «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» تألیف دبیرخانه جشنواره ملی بهار برگزار شد و پنج هزار نفر کتاب جشنواره را دریافت کردند.

بنابراین گزارش، فرصت برای شرکت در بخش اینترنتی مسابقه کتابخوانی بهار و بخش ویژه کارکنان جهاد دانشگاهی تا ساعت 24، ۳۰ دی ماه، باقی‌ است.

مهلت ارسال آثار به بخش هنری، فیلم کوتاه و مقاله نویسی هفتمین جشنواره ملی بهار نیز تا ۱۵ دی‌ماه جاری، بود که در این راستا 118 مقاله، در حدود 50 فیلم کوتاه و بیش از 30 اثر در بخش هنری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که در حال ارزیابی است.

بنابر این گزارش، جهادهای دانشگاهی سراسر کشور نیز تا پایان سال جاری، برای برگزاری نشست‌های هم اندیشی و ارائه مستندات آن به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی بهار فرصت دارند.

یادآوری می‌شود، اختتامیه هفتمین جشنواره ملی بهار جهاد دانشگاهی نیمه اول اسفندماه سال جاری، با تقدیر از سه نفر برتر در هر بخش برگزار می‌شود.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب