امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1383 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ابراهیم طلایی خبرداد؛

توزیع سبدکالا پس از رفع مشکل و تکمیل کالاها

خبرایران : ابراهیم طلایی مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف محلی استان تهران با اشاره به اینکه در صورت حل مشکل و آماده بودن همه اقلام، توزیع سبد کالا از فردا آغاز می‌شود، گفت: با وجود امکانات کامل، شرکت بازرگانی دولتی سهمیه مستقیم کالا به ما نداد.
توزیع سبدکالا پس از رفع مشکل و تکمیل کالاها

به گزارش خبرایران، ابراهیم طلایی مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف محلی استان تهران  در خصوص وضعیت توزیع سبد کالا اظهار داشت: توزیع سبدهای  کالا قرار است از فردا آغاز می‌شود و تزریق کالا به تعاونی‌های مصرف محلی آغاز شده و هم‌اکنون هم ادامه دارد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف محلی استان تهران اضافه کرد: آنچه به ما اعلام شده این است که رقم سبد کالا در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ می‌شود و آنها با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی می‌توانند کالای خود را دریافت کنند.

طلایی با بیان اینکه تلاش دولت برای تأمین و توزیع سبد کالا در این فرصت قابل تقدیر است، گفت: مشکلات مختلفی از جمله بحث هماهنگ کردن کارت‌های سرپرستان خانوار که مربوط به بانک‌های مختلف است، وجود دارد و رقم‌های متفاوتی در مورد ارزش ریالی سبد کالا مطرح شده، اما 80 هزار تومان با قیمت‌های مصوب ارزیابی شده است.

مدیرعامل تعاونی‌های مصرف محلی استان تهران تصریح کرد: کالاها هم‌اکنون در حال حمل به تعاونی‌های مصرف هستند و اگر مشکل سامانه حل شود و همه کالاها تا فردا به مبادی توزیع برسد، می‌توان کار توزیع را از فردا شروع کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره نوع مرغ توزیعی در سبد کالا افزود: هنوز نوع مرغی که در سبد کالا توزیع می‌شود اعلام نشده اما دولت تصمیم دارد فقط یک نوع مرغ توزیع کند تا مصرف‌کننده سردرگم نشده و مشکلی ایجاد نشود.

به گفته وی چون دولت از قبل دهه اول بهمن ماه را زمان توزیع سبد کالا اعلام کرده بود، همه تلاش خود را برای انجام تعهدش معطوف می‌کند.

طلایی با انتقاد از شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: با وجود امکانات فراوان و سوابق روشن تعاونی‌های مصرف محلی در توزیع و تأمین کالا و اعلام آمادگی زودهنگام برای این کار، متأسفانه این تعاونی‌ها از دریافت مستقیم سهمیه برای توزیع کالا محروم شدند و مقرر شد که کالا را از گیرندگان اصلی سهمیه دریافت کنیم و در نامه به سازمان صنعت و معدن و تجارت، ستاد بسیج اقتصادی اعلام کردیم که بسیاری از گیرندگان سهمیه مستقیم فاقد امکانات ما هستند.

طلایی خاطرنشان کرد: یکی از مزایای تعاونی‌های مصرف محلی، وجود این مراکز در محلات است که از سفرهای درون‌شهری جلوگیری می‌کند و ما 60 مرکز را به آنها معرفی کردیم در حالی که برخی از شبکه‌های توزیع در تهران 10 شعبه هم ندارند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب