امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13870 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامي؛

353 پروژه در در حوزه راهداري و حمل ونقل جاده‌اي افتتاح مي‌شود

خبرایران: به مناسبت فرا رسيدن سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و دهه مبارك فجر، بيش از 353 پروژه در بخش‌هاي راهداري و نگهداري راه‌ها و حمل ونقل جاده‌اي در استان‌هاي مختلف كشور افتتاح مي‌شود.
353 پروژه در در حوزه راهداري و حمل ونقل جاده‌اي افتتاح مي‌شود

به گزارش خبرایران ازروابط عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي، ناصر رزاق‌منش  مديركل روابط عمومي اين سازمان ضمن تبريك ايام‌ا... دهه مبارك فجر و پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت:

38 مجتع خدماتي – رفاهي بين‌راهي به صورت هم‌زمان در روز سه شنبه 13 بهمن در 13 استان كشور راه‌اندازي گرديد كه سرمايه‌گذاري انجام شده توسط بخش خصوصي بالغ بر يك هزار و 307 ميليارد ريال بدون احتساب قيمت زمين بوده و هشتاد و هفت ميليارد ريال نيز از اعتبارات سازمان راهداري و حمل ونقل جاده‌اي به صورت مستقيم و بلاعوض جهت احداث راههاي دسترسي به اين تاسيسات هزينه شده است.

وي همچنين از راه‌اندازي 72 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور با صرف اعتبار يكصد و دوازده ميليارد ريال دراين ايام خبر داد و افزود:

بهره‌برداري از 3 سامانه توزين حين حركت (WIM) با اعتبار حدود 17 ميليارد ريال و نصب 2 سامانه اطلاع‌رساني در پايانه‌هاي بار به صورت تلويزيون شهري با اعتبار  حدود 2 ميليارد ريال از ديگر پروژه‌هاي مربوط به سيستم‌هاي حمل ونقل هوشمند در كشور است.

رزاق منش در بخش ديگري از اين گزارش پروژه هاي قابل افتتاح در حوزه راهداري را اعلام كرد و افزود :180 پروژه بهسازي و روكش آسفالت در جاده‌هاي كشور با اعتبار 4 هزار و 994 ميليارد ريال، 33 پروژه رفع و اصلاح نقاط و مقطع پرحادثه با اعتبار 590 ميليارد ريال، تعميرات اساسي 15 دستگاه  پل با اعتبار 55 ميليارد ريال ازمهم ترين پروژه‌هايي است كه در اين ايام تكميل مي شود.

مديركل روابط عمومي سازمان راهداري وحمل‌ونقل جاده‌اي همچنين اظهار داشت:احداث ، توسعه و تكميل 7 باب پايانه مرزي با اعتبار بالغ بر 277 ميليارد ريال وپايان عمليات احداث و بهسازي 3 باب پاسگاه و قرارگاه پليس راه با اعتبار 42 ميليارد ريال از ديگر خدمات سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي به هم‌وطنان عزيز و استفاده كنندگان از پايانه ها و ناوگان حمل‌ونقل جاده‌اي كشور مي باشد.

وي انجام و ادامه فعاليت‌هاي عمراني را در بخش عليرغم مشكلات اعتباري در شرايط كنوني بسيار مهم خواند و همراهي و همكاري بخش خصوصي اعم از پيمانكاران و مشاوران را قابل تقدير و برخواسته از حس ملي برشمرد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب