امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1390 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمدحسن مرادي خبر داد:

افزایش سقف «تراکنش‌های مالی» از درگاه‌های «الکترونیک» بانک مسکن

خبرایران:بانک مسکن به منظور تسهیل در پرداخت‌ها و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، سقف تراکنش‌های مالی از درگاه‌های الکترونیک خود را افزایش داد.
افزایش سقف «تراکنش‌های مالی» از درگاه‌های «الکترونیک» بانک مسکن
به گزارش خبرایران و به نقل از اداره كل روابط عمومي بانك مسكن، محمدحسن مرادي رييس اداره كل طرح و برنامه، با بيان اين مطلب افزود: براي انتقال وجه از طريق اينترنت بانك مسكن براي حساب‌هاي شتابي تا 30 ميليون ريال، انتقال وجه داخلي بين حساب‌هاي بانك مسكن تا سقف یك ميلیارد ريال و انتقال وجوه پايا و ساتنا از طريق اينترنت بانك تا سقف يك ميليارد ريال امكان پذير شد.

رييس اداره كل طرح و برنامه ادامه داد: از اين پس انتقال وجه از طريق همراه بانك هم انتقال وجه داخلي از طريق كارت، ساتنا و پايا تا سقف 500 ميليون ريال خواهد بود.

 مرادي به سقف انتقال وجه از طريق تلفن‌ بانك نيز اشاره كرد و گفت: سقف انتقال وجه داخلي از طريق تلفن‌بانك 150 ميليون ريال و از طريق پايا 50 ميليون ريال مقرر شده است.

وي ادامه داد: از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز نيز انتقال وجه شتابي تا سقف 30 ميليون ريال، انتقال وجه داخلي بين حساب‌هاي بانك مسكن تا سقف  500ميليون ريال و سقف انتقال وجه از طريق پايا و ساتنا نیز500 ميليون ريال مي‌باشد.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب