امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13916 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۳:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

چهارمین جشنواره تکریم کارکنان مدیریت شعب استان تهران برگزار شد

خبرایران: همزمان با خجسته ایام دهه مبارک فجر و با هدف ارج نهادن به یاد و خاطره بزرگ مردان و شیرزنانی که به رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) پیروزی ملت شریف ایران را رقم زده و فجر آفرین شدند ، مراسم با شکوه جشن میثاق فجر کوثر با حضور مدیران ، معاونان حوزه مرکزی و مدیران شعب و کارکنان استان در تالار علوم پزشکی تهران برگزار گردید .
چهارمین جشنواره تکریم کارکنان مدیریت شعب استان تهران برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر استان تهران ؛ در این مراسم که صبح جمعه 16 بهمن ماه با شور و شوق زایدالوصف جمع زیادی از کارکنان استان همراه بود ، بعد از تلاوت قرآن توسط یکی از قاریان بین المللی قرآن و نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی گزارشی از اهم فعالیت های سال جاری توسط آقای شیرکوند مدیر شعب استان تهران به سمع و نظر حاضران رسید و سپس دکتر رضایی مدیرعامل موسسه که از میهمان ویژه این مراسم بود ، بهمراه فهیمی پور قائم مقام و دارانی معاون هماهنگ کننده در جمع صدهاتن از همکاران خود در سالن حضور یافته بود به ایراد سخن پرداخت .

دکتر رضایی در ابتدا با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به تبیین عوامل پیروزی انقلاب اشاره و عنصر رهبری و وحدت کلمه را از عناصر اصلی به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی دانست .

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثرگفت : انقلاب ما بر اساس باورهای مذهبی یعنی همان چیزی که برای مردم ما مهم بود شکل گرفت و علیرغم حمایت های غرب از شاه مخلوع ، سرانجام مجبور به ترک کشور گردید و امام خمینی (ره) با رهبری های پیامبر گونه خود توانست ملت مسلمان ما را بعنوان ملتی سربلند در تمام عالم معرفی کند .

رضایی حفظ انقلاب را از خود انقلاب مهمتر دانست و افزود : از همین رو امام (ره) حفظ نظام را از اوجب واجبات می دانست و همواره مردم را  به حراست و پاسداری از نهضت اسلامی ترغیب می کرد .

وی مقطع دفاع مقدس را که در حقیقت برای حفظ و دفاع از انقلاب بر ما تحمیل شد را مقطعی مهم دانست .

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر که خود از فرماندهان موثر در 8 سال دفاع مقدس است اظهار داشت : آنچه برای رزمندگان ما مهم بود این بود که از آرمانهای امام و انقلاب مراقبت کنند و در این راه هزاران نفر جان خود را فدا کردند اما اجازه ندادند یک وجب از خاک مقدس از میهن اسلامی جدا شود و این در حالی است که در اغلب جنگهایی که اتفاق افتاده و در تاریخ ما مشهود است کیلومترها از سرزمین ها از دست رفته .

دکتر رضایی در بررسی وضعیت کنونی موسسه، با بیان اینکه ما قول داده بودیم در سال 94 جزو پنج بانک برتر کشور باشیم، اظهار داشت: موسسه اعتباری کوثر از لحاظ تعداد سهام دار در بین بانک ها و حتی شرکت های بورسی کشور، با 504هزار سهام دار، رتبه نخست را از آن خود کرده است.

دکتر رضایی با اشاره به رتبه بندی سالانه 500 شرکت برتر کشور گفت: موسسه اعتباری کوثر موفق شد در سال 94، از لحاظ رشد فروش و سودآوری، برترین شرکت در بین بانک ها و موسسات کشور باشد.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در ادامه افزود: ما در سرعتِ گرفتن مجوز از بانک مرکزی، اتصال به شبکه شتاب، شبکه های بانک مرکزی و سیستم های مرکزی، برترین موسسه به شمار می آییم.

وی با اعلام اینکه موسسه اعتباری کوثر در بُعد منابع انسانی نیز با دارا بودن نیروی انسانی شاداب، باهوش، باعلقه سازمانی قوی و هم دل، برترین موسسه از این حیث می باشد، تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که رمز موفقیت ما در همدلی است و در کنار یکدیگر محیطی آرام و روح بخش را برای خود در شعه فراهم کنیم.

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به افزایش سرمایه موسسه از 300 به 600 میلیارد تومان در بهمن ماه سال جاری، گفت: نمی دانم چه حکمتی است که تمامی اتفاقات مهم موسسه در بهمن ماه به وقوع می پیوندد.

دکتر رضایی ادامه داد: ما مجوز ثبت کوثر را در اولین پذیره نویسی در بهمن ماه 90 گرفتیم، مجوز و ثبت موسسه در اداره ثبت  شرکت ها در تاریخ 14 بهمن 91 ، اخذ مجوز رسمی فعالیت 17 بهمن 92 و مجوز افزایش سرمایه نیز در بهمن ماه 93 اخذ شده است.

در ادامه دکتر رضایی یکبار دیگر با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود : جشن های دهه مبارک فجر و بازخوانی تاریخ انقلاب را خصوصا برای جوانان موسسه مفید و لازم دانست و اینگونه مراسمات را موجب همدلی و صمیمیت بین مدیران و کارکنان دانست .

دکتر رضایی در خاتمه با تقدیر و تشکر از استان تهران، گفت: از آقای شیرکوند به عنوان مدیر جوان استان که به خوبی در حال حرکت رو به جلو است و از آقای فهیمی پور که در ابتدای کار مشقت های زیادی را متحمل شد، تشکر می کنم و امیدوار هستیم استان تهران همچون همیشه، قوی، محکم و با علقه سازمانی به پیش برود.

خاطر نشان می سازد مراسم با معرفی برترین های استان تهران در مناصب ریاست شعبه ، سرپرستی های مناطق و کارکنان و دریافت لوح تقدیر از مدیرعامل به اتمام رسید .

در پایان دکتر رضایی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در نشست خبری به سئوالات آنان پاسخ داد .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب