امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13939 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۶:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

درخواست فاضلی از معاون اول رییس جمهوری؛

اتاق اصناف ایران در لایحه احکام دائمی تقدیمی به مجلس دیده شود

خبرایران: رئیس اتاق اصناف ایران در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور نوشت: در لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه که به مجلس شورای اسلامی ارسال شده ، متاسفانه نام اتاق اصناف ایران در کلیه بندهای لایحه موصوف در کنار اتاق بازرگانی و تعاون درج نشده است.
اتاق اصناف ایران در لایحه احکام دائمی تقدیمی به مجلس دیده شود

به گزارش خبرایران از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی ضمن ابراز تشکر از اهتمام دولت برای رفع معضلات بنگاه های کوچک و متوسط کشور و حمایت از ۶۰۰ هزار واحد صنفی تولیدی و توانمند سازی تشکل های صنفی در ایفای نقش بهینه در خروج از رکود تورمی، ایجاد رونق اقتصادی، حفظ و توسعه فرصت های شغلی تصریح کرد: ضروری است تا اتاق اصناف ایران مانند اتاق های بازرگانی و تعاون در کلیه شوراها، کمیسیون ها و امثالهم با حقِ رای عضو شود.
وی همچنین خواستار انعکاس مطالب مذکور به مجلس شورای اسلامی شد.
بر اساس مصوبه کمیسیون مشترک بررسی کننده لایحه احکام دائمی ، اتاق اصناف ایران به عضویت شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت درآمده است. همچنین بر اساس مصوبه ای دیگر روسای اتاق های اصناف مراکز استان ها به عضویت شورای مدیران استان ها درآمده اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب