امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13953 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری نشست هم اندیشی مسئولین 137 شهر تهران به میزبانی منطقه 10

خبرایران:جلسه هم اندیشی مسئولین 137 مناطق 22 گانه، معاونت ها، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران به میزبانی منطقه 10 در سالن جلسات ستاد بحران برگزار شد.
برگزاری نشست هم اندیشی مسئولین 137 شهر تهران به میزبانی منطقه 10

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 10، در ابتدای این جلسه علی لطفی مدیر سامانه مدیریت شهری 137 منطقه ضمن عرض خیر مقدم فرارسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به مدعوین تبریک گفت.

در ادامه سلیم جوهری رئیس سامانه 137 با گرامی داشت ایام دهه فجر گفت: با توجه به ارتباط مستقیم سامانه 137 با شهروندان باید برنامه ریزی ها، جلسات و تعاملات بر اساس خدمات رسانی بهینه و افزایش رضایتمندی شهروندان باشد.

وی با  بیان این که جلب رضایت شهروندان مستلزم نظارت بیشتر و دقیق تر بر نحوه رسیدگی به پیامها از سوی مسئولین 137 می باشد افزود: پیام های 137 از طریق نظارت میدانی رصد می شود و سامانه های 137 شهرداری تهران لازم است با سرلوحه قرار دادن 3 اصل "سرعت،دقت و صحت" به نحو مطلوب به درخواست های شهروندان رسیدگی و رضایت آنان را جلب کنند. 

رئیس سامانه 137 شهرداری تهران در ادامه بر رسیدگی به وضعیت پیامها مخصوصاً پیامهای بنابر نظر کارشناسی در مدت زمان تعیین شده و بررسی و اقدام  پیامها در اسرع وقت تاکید کرد.

وی در خصوص حضور سامانه 137 در مراسم روز 22 بهمن و ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان در راهپیمایی ابراز داشت: امسال با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سعی داریم در قالب کار تیمی خدمات مطلوب تری را به راهپیمایان ارائه دهیم و لازم است که مسئولین 137 برای پویایی بیشتر، خلاقیت را در برنامه ریزی ها و فعالیت های خود قرار دهند.

این گزارش می افزاید در ادامه جلسه، مباحثی پیرامون بودجه و ساماندهی نیروهای اجرایی 137 در سطح نواحی مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار شد؛  مراسم گرامی داشت دهه فجر در مسجد لولاگر

مراسم بزرگداشت دهه فجر باحضور حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران، فرامرز عظیمی شهردار، عباس ندرلو قائم مقام و جمعی از مدیران منطقه و بسیجیان و شهروندان در مسجد لولاگر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، مراسم گرامی داشت دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مسجد لولاگر برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی با اشاره به نقش عظیم رهبری در پیروزی انقلاب گفت: انقلاب توحیدی و الهی بدون رهبری الهی معنا و مفهوم ندارد و شناسنامه انقلاب اسلامی و توحیدی، رهبری الهی است.

وی حمایت و تبعیت از مقام عظمای ولایت را عامل دوام و بقای حکومت اسلامی برشمرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران اسوه و نمونه ای برای سایر کشورها بوده است و امنیت کنونی کشور با توجه به تغییر و تحولات و اغتشاشات و ناامنی در کشورهای همسایه حاصل رهبری مقتدر و مردم همیشه در صحنه است و در حال حاضر با توجه به انتخابات در پیش رو باید نمایندگانی به مجلس راه یابند که در مقابل غرب گرایی ایستادگی کنند .

حجت الاسلام سعیدی در ادامه با تقدیر و تشکر از مدیریت جهادی وخدمات شایسته دکتر قالیباف شهردار محترم تهران وی را نمونه بارز فردی مومن و انقلابی خواند که دغدغه پیشرفت و رفع مشکلات شهروندان را دارد .

در ادامه این مراسم پرویز سروری نماینده مردم در شورای اسلامی شهر تهران نیز ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پیرامون اهداف انقلاب، ‌علت پیروزی انقلاب، علل حفظ آن و نیز نقش رهبری در تداوم انقلاب پرداخت و از شهروندان خواست تا با حضور در صحنه انتخابات بار دیگر قدرت و عظمت کشور را به جهانیان نمایان کنند . 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب