امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13955 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

درنگارخانه فرهنگسرای بهمن برپا است؛

نمایشگاه منتخب آثار جشنواره هنرهای تجسمی فجر

خبرایران: نمایشگاه آثار راه یافته به هشتمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر تا 29 بهمن ماه در نگارخانه فرهنگسرای بهمن دایر است.
نمایشگاه منتخب آثار جشنواره هنرهای تجسمی فجر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 و فرهنگسرای بهمن؛ در این نمایشگاه که از 9 بهمن ماه همزمان با موسسه صبا برپاشده است؛ 48 اثر عکس و پوستر از 22 هنرمند کشوری با موضوع آزاد و مضامین مفهومی و اجتماعی به نمایش گذاشته می شود.

میثم امانی، مریم فطورچیان، جاوید نیک پور، فهیمه علوی نسب،  حجت مجرد، علیرضا نصرتی، مینا مختارزاده، پیمان عصمتی، فرناز دمنابی اصل، ناریز قادری، فرزاد آذرهوش، پیمان پوست دوزان، نازی مرتاض خو، عماد صالحی، آیلا سادات هاشمی، احسان روح الامین، یاسمین سبطی، زهرا خضایی، صابر رشیدزاده، نعیمه نعیمایی، محمد صانعی و اعظم فاتحی از جمله هنرمندان این نمایشگاه می‌باشند که آثارشان به نمایش عموم گذاشته شده است.

گفتنی است؛ برای بهره مندی هنرمندان استان های دیگر از آثار ارائه شده در جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، امسال این آثار علاوه بر تهران به صورت گزینشی در 20 استان کشور نیز به نمایش گذاشته می شود.

علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 29 بهمن ماه در ساعات اداری به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان بهمن، خیابان شهید وفائی مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55312180 تماس بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب