امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13958 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ریاست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی شهرداری تهران معارفه شد

خبرایران: ریاست مؤسسه آموزش عالی شهرداری تهران طی حکمی میلاد امینی را به عنوان ریاست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی شهرداری تهران منصوب کرد.
ریاست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی شهرداری تهران معارفه شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، عبادالله فتح اللهی در جلسه تکریم و معارفه ریاست جدید مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی شهرداری تهران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛ به شرح مختصری از فلسفه و آرمان های انقلاب اسلامی پرداخت.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به موفقیت شهرداری تهران در کسب مدال مدیریت جهادی و دیدار مجموعه مدیران شهرداری با مقام معظم رهبری، یادآور شد: مدیریت جهادی مبتنی بر علم، دانش، تجربه، اخلاص و ... شکل گرفته و محصول 8 سال دفاع مقدس و 30 سال تجربه مدیریتی است.

فتح اللهی در ادامه به آخرین سخنرانی حضرت امام (ره) در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در آخرین پیام خود به مناسبت هفته بسیج بر ضرورت شکل گیری هسته های علی و هسته های قاومت جهان اسلام؛ تفکر بسیجی و جهاد علمی تأکید داشتند.

وی جهاد علمی مبتنی بر مسئله یابی را  مقدمه ی واجب تحقق مأموریت ها در مدیریت جهادی  عنوان کرد و گفت: امروز اگر در مدیریت شهری دچار چالش های شهرسازی، نوسازی و ... هستیم می بایست این چالش ها را به عنوان مسئله ای طرح کرده و راه حل های علمی پاسخ گویی به این مسائل را برای نیل به اهداف و تحقق مأموریت ها پیدا نماییم.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تصریح کرد: انتظار دارم مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی شهرداری تهران نیز بتواند با طرح سؤالات درست و یافتن پاسخ های علمی صحیح در حوزه علوم شهرسازی، نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری،  چالش ها و نیازهای مجموعه مدیریت شهرداری را در این زمینه مرتفع سازد.

فتح اللهی در خاتمه سخنان خود بر ضرورت و اهمیت استفاده از تجربیات صاحبنظران در گذشته، تعامل با نهادها و مراکز علمی، پیوند دستگاههای ذی مدخل در امر نوسازی بافت های فرسوده شهری در یک ریل علمی، تربیت نیروهای کارآمد و متخصص و ... تأکید کرد.

سید موسی پورموسوی، ریاست مؤسسه آموزش عالی شهرداری تهران نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر شهردار تهران و هیأت امنای مؤسسه مقرر شد تا تمام ظرفیت های موجود برای اعتلای وضعیت آموزشی نیروهای شهرداری تهران بکار گرفته شود.

ریاست مؤسسه آموزش عالی شهرداری تهران با بیان این که سابقاً رشته های متعدد و بعضاً پراکنده ای در مراکز علمی تدریس و نیازهای شهرداری کمتر مد نظر قرار گرفته می شد، اظهار داشت: در طی 2 سال گذشته تلاش مضاعفی شد تا رشته های آموزشی مورد نیاز شهرداری در مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران تدریس شود.

پور موسوی به دوره های آموزش کارکنان شهرداری تهران در قالب آموزش های ضمن خدمت اشاره کرد و گفت: تمامی واحدهای تابعه شهرداری در سال گذشته و سال جاری در این رابطه همکاری شایسته داشتند و مراکز علمی کاربردی نیز خدمات قابل قبولی در این چارچوب اجرا کردند.

به گفته ی وی آموزش های پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری تهران نیز از جمله برنامه های در دست اقدام است که مقدمات و زمینه های اجرای آن آماده شده و از سال آینده اجرایی خواهد شد.

پورموسوی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی شهرداری تهران را یکی از مراکز مهم ایجاد شده در شهرداری تهران دانست و بر ضرورت توجه به نظام جامع مالی، آموزشی و منابع انسانی در این مرکز تأکید کرد

وی تصریح کرد: انتظار می رود این مرکز بتواند با رعایت کامل ضوابط، قوانین و مقررات، تعامل، همفکری، همدلی و همزبانی با سایر مجموعه ها، ایجاد نوآوری و خلاقیت و ... نیازها و انتظارات و اهداف مجموعه شهرداری تهران را در حوزه شهرسازی و نوسازی محقق نماید.

ریاست مؤسسه آموزش عالی شهرداری تهران در ادامه از زحمات شایسته نبی اوهانی زنوز، ریاست اسبق مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی شهرداری تهران در طول دوران خدمت وی در این مرکز تجلیل کرد و ضمن آرزوی توفیق برای وی، میلاد امینی را به عنوان ریاست جدید این مرکز معارفه نمود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب