امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13968 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امشب طی مراسمی در برج میلاد تهران؛

برندگان جشنواره 34 فیلم فجر اعلام شدند/ پرویز پرستویی ، پریناز ایزدیار ، نوید محمد زاده و ... سیمرغ گرفتند

خبرایران: امشب طی مراسمی در برج میلاد تهران برگزیدگان بخش های مختلف سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اعلام شدند.
برندگان جشنواره 34 فیلم فجر اعلام شدند/ پرویز پرستویی ، پریناز ایزدیار ، نوید محمد زاده و ... سیمرغ گرفتند

سیمرغ بلورین بخش جلوه های ویژه اهدا شد

هیات داوران بخش سودای سیمرغ، سیمرغ این بخش را به ایمان کرمیان برای فیلم ایستاده در غبار تقدیم کرد. ایمان کرمیان سیمرغ بلورین بخش جلوه های ویژه میدانی را دریافت کرد.

کرمیان با دریافت جایزه جلوه‌های ویژه میدانی گفت: از همه عوامل و همکارانم در تولید فیلم ایستاده در غبار به خصوص حسین مهدویان تشکر می‌کنم ای کاش همه همکارانم اینجا بودند دستیار عزیزم مرا در این فیلم بسیار کمک کرد.

سیمرغ بلورین جلوه های بصری به فیلم بادیگارد رسید

هیات داوران بخش سودای سیمرغ، جایزه این بخش را به سید هادی اسلامی برای فیلم بادیگارد اهدا کرد.

سیدهادی اسلامی پس از دریافت جایزه جلوه‌های ویژه بصری «بادیگارد» گفت: با تشکر از خانواده‌ام و عوامل بادیگارد برخلاف آقای مهدویان سیمرغم را به آقای حاتمی‌کیا تقدیم می‌کنم.

سعید ملکان بهترین چهره پرداز جشنواره سی و چهارم

سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی جشنواره فیلم فجر به فیلم ابد و یک روز رسید. سعید ملکان سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی جشنواره را در مراسم اختتامیه این رویداد سینمایی برای فیلم ابد و یک روز دریافت کرد.

سیمرغ بخش بهترین طراحی به «ایستاده در غبار» رسید

هیات داوران بخش سودای سیمرغ، محمد رضا شجاعی را شایسته دریافت سیمرغ بلورین برای فیلم ایستاده در غبار دانست.

لانتوری سیمرغ بلورین بهترین صدا را گرفت

حسین مهدوی برای صدابرداری فیلم لانتوری سیمرغ بلورین را دریافت کرد. حسین مهدوی، سعید بجنوردی و محمد رضا دلپاک برای صدابرداری فیلم لانتوری سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را در مراسم اختتامیه این رویداد دریافت کرد.

محمدرضا علیقلی سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را دریافت کرد

سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به محمد رضا علیقلی اهدا شد.

سیمرغ بلورین بهترین تدوین برای بهرام دهقانی

بهرام دهقانی برای تدوین فیلم ابد و یک روز سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

شبنم مقدمی بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر

 شبنم مقدمی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در دو فیلم سینمایی نفس و زاپاس از هیات داوران بخش سودای سیمرغ دریافت کرد.

نوید محمد زاده بهترین بازیگر مکمل مرد جشنواره شد

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل جشنواره فیلم فجر به نوید محمد زاده بازیگر فیلم ابد و یک روز رسید.

بازیگر سریال«شهرزاد» بهترین بازیگر زن سودای سیمرغ شد

هیات داوران بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر بازیگر فیلم ابد و یک روز را مستحق دریافت سیمرغ بلورین جشنواره در بهترین بازیگر نقش اول زن دانست. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره برای بازی در فیلم ابد و یک روز به پریناز ایزدیار تقدیم شد.

پرویز پرستویی بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر

 پرویز پرستویی برای بازی در فیلم بادیگارد سیمرغ بلورین نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را از سوی هیات داوران بخش سودای سیمرغ دریافت کرد.

سعید روستایی بهترین کارگردان سودای سیمرغ شد

 سعید روستایی برای کارگردانی فیلم ابد و یک روز ، سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را دریافت کرد.

جایزه ویژه کارگردانی جشنواره به هومن سیدی رسید

هیات داوران سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین جایزه ویژه بهترین کارگردانی را به هومن سیدی برای فیلم خشم و هیاهو اهدا کرد.

ایستاده در غبار بهترین فیلم سودای سیمرغ شد

هیات داوران بخش سودای سیمرغ، سیمرغ بلورین بهترین فیلم را به حبیب والی نژاد برای تهیه کنندگی فیلم سینمایی ایستاده در غبار تقدیم کرد.

نفس بهترین فیلم با نگاه ملی شد

نرگس آبیار برای فیلم «نفس» سیمرغ زرین بهترین فیلم با نگاه ملی را دریافت کرد. حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، محمد حیدری دبیر جشنواره برای اهدای سیمرغ زرین بهترین فیلم با نگاه ملی وی صحنه آمدند. این جایزه به فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار اهدا شد.

 «ابد و یک روز» برترین فیلم از نگاه مردم / «بادیگارد» در رده دوم

رضا میرکریمی مدیرعامل خانه سینما برای اهدای جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم روی صحنه آمد و گفت:‌به محمد حیدری برای برگزاری جشنواره‌ای منسجم، شکیل و منظم تبریک می‌گویم و خسته نباشید عرض می‌کنم. امیدوارم در برگزاری بخش بین‌الملل به ما کمک کند. برای جمع‌آوری و شمارش آراء مردمی یک گروه صد نفره تلاش شبانه‌روزی کردند و تا 4 بامداد کارهای شمارش آراء ادامه داشت. در رأس آنها علی آشتیانی‌پور حضور داشت. 5 فیلم در این بخش امتیاز گرفتند که به عقیده من هر 5 فیلم برنده این جایزه هستند.

امسال دو فیلم شگفتی‌ساز بودند که در نگاه اول احساس می‌شود مخاطب نمی‌تواند با آن ارتباط برقرار کند اما این دو فیلم توانستند در میان فیلم‌های برگزیده مردمی قرار بگیرند.اژدها وارد می‌شود با 3.03 در جایگاه پنجم، ایستاده در غبار با امتیاز 3.13 در جایگاه چهارم، بارکد با امتیاز 3.21 در جایگاه سوم، بادیگارد با 3.43 در جایگاه دوم و ابد و یک روز با امتیاز 3.61 در جایگاه اول قرار گرفت.

سعید روستایی و سعید ملکان بعد از دریافت جایزه سیمرغ بلورین از نگاه تماشاگران از همه عوامل خواستند تا روی صحنه بیایند و مخاطبین نیز فیلم و عوامل ابد و یک روز را تشویق

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب