امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13983 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تشریح کرد؛

دستاوردهای نمایشگاه فیتور 2016/ بازدید گسترده ازغرفه ایران با قرار داشتن در کنار غرفه کشورمصر/ تلاش برای معرفی چهره واقعی صنعت توریسم ایران به مردم جهان

خبرایران: مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: تلاش کردیم در نمایشگاه فیتور 2016 چهره واقعی صنعت توریسم ایران را به مردم جهان معرفی کنیم .
دستاوردهای نمایشگاه فیتور 2016/ بازدید گسترده ازغرفه ایران با قرار داشتن در کنار غرفه کشورمصر/ تلاش برای معرفی چهره واقعی صنعت توریسم ایران به مردم جهان

به گزارش خبرنگارخبرایران: نشست خبری تشریح دستاوردهای نمایشگاه فیتور 2016  امروز 20 بهمن ماه 1394باحضور«ابراهیم رضایی بابادی»مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ،«عبادرضا اسلامی» مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ، مدیران ونمایندگان دفاترخدمات مسافرتی و نیز شرکت کنندگان درنمایشگاه فیتورواصحاب رسانه دردفترمرکزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزارو دراین نشست خبری«ابراهیم رضایی بابادی» مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اظهارداشت: نمایشگاه امسال که از ۳۰ دی‌ تا ۴ بهمن ماه در پایتخت اسپانیا دایر بود، مورد استقبال بسیار گسترده‌ای از سوی بازدیدکنندگان قرار گرفت به طوری که غرفه ایران با قرار داشتن در کنار غرفه کشور مصر، با حجم و تعداد بالاتری از بازدیدها مواجه بود .

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تصریح کرد: نمایشگاه امسال هم از نظر تعداد بازدیدکننده و هم از لحاظ وسعت برگزاری بسیار مطلوب‌تر از نمایشگاه‌های گذشته برگزار شد تا جایی که ایران در این نمایشگاه توانست تعاملات جدیدی در حوزه توریسم، درمان و بهداشت با دیگر دست‌اندرکاران این حوزه در دنیا برقرار کند .

وی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در نمایشگاه فیتور 2016 چهره واقعی صنعت توریسم ایران را به مردم جهان معرفی کنیم و در واقع سعی دست اندرکاران در این نمایشگاه بر این بود که زمینه جذب سرمایه گذار و ایجاد همکاری‌های موثر در این خصوص فراهم شود .

عبادرضا اسلامی، مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز  در این نشست با مثبت ارزیابی کردن حضور ایران در این دوره از نمایشگاه فیتور گفت: یکی از اقداماتی که در این نمایشگاه صورت گرفت، معرفی مراکز اقامتی ایران بود .

مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی افزود: پوشش خبری مطلوب این نمایشگاه باعث شد که اتفاقات این رویداد بین‌المللی بازتاب خوبی داشته باشد به طوری که با دعوت از مهم‌ترین خبرگزاری فرانسه، انعکاس فعالیت‌های ایران در این نمایشگاه به نحو مطلوبی انجام شد .

وی عنوان داشت: تمام تلاش‌ها بر این بود که نحوه جانمایی غرف به گونه‌ای انجام شود که تعداد بیشتری از فعالان عرصه گردشگری بتوانند به معرفی فعالیت‌ها، خدمات و برنامه‌های خود بپردازند .

افشین عزیزی، مدیرعامل شرکت آیتو نیزضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، گفت: با توجه به این که شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه به نوعی علاوه بر تبلیغ فعالیت خود به تبلیغ برای صنعت توریسم کشورمان نیز اقدام کردند، انتظار می‌رفت تا نیمی از هزینه‌های شرکت کنندگان از سوی متولیان صنعت گردشگری کشور به آنها بازگردانده شود .

مدیرعامل شرکت آیتو ابرازداشت: بهتر است تا کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان متولی اصلی، کار برگزاری سایر نمایشگاه‌ها را بر عهده بگیرد تا روند شرکت در نمایشگاه‌های خارج از کشور از هماهنگی مطلوب‌تری برخوردار شود.

بنابراین گزارش، پس از ارائه گزارشی از چگونگی روند برگزاری نمایشگاه، مدیران آژانس‌های مسافرتی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند که در بیشتر موارد رضایت خود را از روند برگزاری این نمایشگاه اعلام کرده از مدیریت کانون در برگزاری نمایشگاه‌های خارجی قدردانی کردند .

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب