امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13985 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در پی همکاری‌های مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و شبکه مستند سیما؛

مجموعه مستندهای گردشگری و برنامه تلویزیونی «سینمای جوان» رونمایی می‌شود

خبرایران: در پی توافقات و تفاهم‌نامه همکاری انجمن سینمای جوانان ایران و شبکه مستند سیما مجموعه مستندهای گردشگری ایران و برنامه تلویزیونی «سینمای جوان» رونمایی می‌شود.
مجموعه مستندهای گردشگری و برنامه تلویزیونی «سینمای جوان» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سال گذشته در پی گسترش همکاری‌های انجمن سینمای جوانان ایران و شبکه مستند سیما توافق تولید 100 مستند کوتاه با مضامین تنوع فرهنگی، فرهنگ بومی و جاذبه‌های گردشگری ایران امضاء و مراحل تولید این آثار آغاز شد. از این مجموعه تعداد بیست عنوان مستندهای کوتاه که توسط فیلم‌سازان بومی سراسر کشور با حمایت شبکه مستند سیما و اجرای دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران تولیدشده است روز دوشنبه 26 بهمن‌ماه طی مراسمی رونمایی می‌شود.

همچنین در پی تفاهم‌نامه تولید برنامه تلویزیونی «سینمای جوان» با موضوع معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان‌ها، سوابق دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور و معرفی فیلم‌سازان بومی برجسته از این برنامه تلویزیونی نیز در این رویداد رسانه‌ای رونمایی خواهد شد.

در این مراسم که در محل ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران و با حضور امیر تاجیک مدیر شبکه مستند سیما، فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و جمعی از مدیران و معاونین دو نهاد برگزار خواهد شد ضمن رونمایی از 20 مستند آماده نمایش و برنامه تلویزیونی «سینمای جوان»، در خصوص ادامه تولید این آثار و گسترش زمینه‌های همکاری دیگر نیز اخباری منتشر خواهد شد.

گفتنی است این آثار و برنامه‌ها در راستای اهداف جامع انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص تمرکززدایی، حمایت از فیلم‌سازان بومی سراسر کشور، به تصویر کشیدن گنجینه فرهنگ بومی و زیبایی‌های ایران اسلامی با حمایت شبکه مستند سیما تولید و به‌زودی از شبکه مستند سیما به نمایش درخواهد آمد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب